سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: یک برنامه خاص با من مشکل دارد و در شرایطی که باید از حق دفاع کند، این کار را انجام نمی‌دهد.

ادامه موضعگیری قلعه نویی علیه فردوسی پور/ چرا درباره صحبت مسعود شجاعی حرفی نزد؟

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه‌نویی شامگاه جمعه پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: بدون شک بعد از ظلمی که در حق ما شد، بازگشتن به روزهای آرمانی برای ما سخت بود اما خوشحالم که بازیکنان ما امروز شکست جام حذفی را جبران کردند و به نظرم عملکرد خوبی به شمار می‌رفت.

وی با بیان اینکه یک برنامه تلویزیونی که باید از حق دفاع کند، این کار را نمی‌کند، ادامه داد: سئوال من این است که مجری این برنامه چرا درباره بازی ایران و سوریه و ورود بانوان به ورزشگاه یا صحبت‌های شجاعی سخنی بر زبان نمی‌آورد اما با امیر قلعه‌نویی مشکل دارد و یک ابزار است؟

سرمربی تیم ذوب‌آهن در ادامه با بیان اینکه آذری شرایط خوبی برای این تیم فراهم کرده، خاطرنشان کرد: به نظرم تیم حریف هم خوب بازی کرد اما بازیکنان ما امروز رو به جلو بازی کرده و خوش‌شانس ظاهر شدند و بدون شک با ادامه داشتن این روال، شرایط ما بهتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه من از ظلمی که در حق تیممان شده همچنان ناراحت هستم  امیدوارم مشکل بازیکن برزیلی ما برطرف شود، افزود: بدون شک اگر من مربی ذوب‌آهن نبودم، کار این تیم به اینجا نمی‌رسید و موضوع این است که قبل از رسیدن نامه محرومیت بازیکن، او به برنامه تلویزیونی خاص رفته و ما از این موضوع لطمه خوردیم.

قلعه‌نویی با بیان اینکه برای موفق شدن باید توپ‌های خود را تبدیل به گل کنیم، افزود: به نظرم از دست دادن موقعیت‌های گل به صورت مستقیم روی نتیجه تأثیر دارد و به نظرم ما همچنان در گلزنی مشکل داریم.

وی درباره بازی آینده تیمش مقابل استقلال تهران خاطرنشان کرد: به نظرم این بازی هم یک بازی عادی مثل سایر بازی‌هاست و امیدوارم که نتیجه این دیدار به سود ذوب‌آهن رقم بخورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.