اهواز- در پایان رقابت های قهرمانی فریزبی کشور تیم مردان خوزستان کاپ نائب قهرمانی را از آن خود کردند.

​مردان خوزستانی نائب قهرمان رقابت های فریزبی کشور شدند

مربی تیم فریزبی مردان خوزستان در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: مسابقات قهرمانی آلتیمیت چمنی سال کشور در رده مردان با شرکت ۱۰ تیم از  بیستم تا بیست و چهارم شهریور ماه به میزبانی شهرستان ارومیه، آذربایجان غربی انجام شد.

رضا عطاپور افزود: تیم های شرکت کننده از استان های خوزستان، تهران، همدان، قم، گیلان، یزد، کهکیلویه وبویراحمد، زنجان، اصفهان و آذربایجان غربی بودند.

وی ادامه داد: رقابتها در مرحله اول در چهار گروه برگزار شده و از هر گروه ۲ تیم به مرحله حذفی صعود کردند که خوزستان با اقتدار و با نتیجه ۱۵ به ۲ تیم استان زنجان را شکست داد و به عنوان تیم اول گروه خود صعود کرد.

مربی تیم فریزبی مردان خوزستان بیان کرد: در مرحله حذفی خوزستان در یک رقابت پرتنش تیم پرحاشیه قم را با ارائه یک بازی قدرتمند با نتیجه ۸به ۴ شکست داد و به جمع ۴تیم صعود کرده پیوست در مرحله ضربدری نیز تیم خوب آذربایجان غربی میزبان مسابقات را با نتیجه  ۱۲ به ۶ شکست داد وبه فینال راه یافت.

عطاپورگفت: در بازی فینال که از ابتدا توسط کارشناسان پیش بینی حضور دو تیم خوزستان وهمدان دراین مرحله بود فنی ترین بازی رقابت ها بین دو تیم خوزستان و همدان انجام شد و دو تیم پایاپای تا اواخر مسابقه پیش رفتند و در نهایت تیم خوزستان با نتیجه ۱۲ به ۸ مغلوب تیم باتجربه وقوی همدان شدند.

وی تصریح کرد: نکته مهم این بود که در تیم خوزستان به بازیکنان جوان و نوجوان فرصت حضور در مسابقات برای کسب تجربه داده شد ودر کل نتیجه قابل قبول ودر حد انتظار با توجه به کمبودهای زیاد در مدت آماده سازی تیم، بدست آمد و خدا را شاکر هستیم.

مربی تیم فریزبی مردان خوزستان اسامی بازیکنان تیم مردان استان را؛ مصطفی فربد، محسن غضبان زاده، رامین احمد محمدی، محمد صادق همت نژاد، محمدحشمتی فر، حجت یزدان پناه، انوش کمانکش، دانیال سقایان، سیدطالب سجادی اصل، سیدمحمدمهدی سجادی اصل، حسین حسینی، پوریانصیری،  رسام کاکولکی، فرشید مرادی، وحید سعودی، مسعود حسام آبادی و محمد حسین فردوسی پور کاپیتان برشمرد.

عطاپور درپایان گفت: از حمید سالمی رئیس هیات همگانی خوزستان، نری موسی دبیرهیات همگانی استان، مهدی ابوس روابط عمومی هیات استان، محمد جواد ویس شیخ رباط سرپرست تیم و کلیه اعضای تیم که متشکل از ورزشکاران منتخب شهرستانهای اهواز وشوشتر و امیدیه بودند، تقدیر و تشکر می کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.