گیلان -نصرتی شهردار منتخب رشت پس از بازدید از جشنواره فرهنگی شب های رشت و حضور در غرفه های متعدد و گفتگو با هنرمندان عرصه های مختلف با حضور در غرفه صنایع دستی که توسط هنرمندان رشتی برپاشده بود یک تابلو نفیس هنری را خریداری کرد.

خرید یک تابلو نفیس از آثار هنرمندان رشتی توسط شهردار رشت

به گزارش قدس آنلاین، در حاشیه برگزاری جشنواره فرهنگی شب های رشت که از ۲۳ لغایت ۲۴ شهریور به مدت دو شب در برج میلاد تهران دایر است، نصرتی شهردار منتخب رشت پس از بازدید از این جشنواره و حضور در غرفه های متعدد و گفتگو با هنرمندان عرصه های مختلف با حضور در غرفه صنایع دستی که توسط هنرمندان رشتی تشکیل شده بود یک تابلو نفیس هنری را خریداری کرد. 

نصرتی در خصوص حمایت از هنرمندان بیان داشت: یکی از ابزارهایی که می تواند با مردم و حتی گردشگران داخلی و خارجی حرف برای گفتن داشته باشد صنایع دستی است که معرف فرهنگ و آداب و رسوم هر شهر و کشوری است.

شهردار منتخب رشت ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید فراوان از حمایت و تولید داخلی دارند و این امر مکرراً در بیانات معظم له آمده است که در این راستا و در جهت تشویق هنرمندان عزیز صنایع دستی و توجه به ارزش و جایگاه رفیع هنر خصوصاً هنرمندان رشتی این امر صورت گرفت. نصرتی ابراز امیدواری کرد تا در آینده نزدیک بازارچه فروش آثار هنری هنرمندان رشتی در دیگر نقاط کشور و حتی شهر رشت دایرشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.