زاهدان- مراسم اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان سیستان و بلوچستان ، در مجتمع تفریحی لادیز در زاهدان باحضور مسئولان استانی،هنرمندان و مردم زاهدان برگزار شد.

مراسم اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسین مسگرانی در حاشیه این مراسم با اشاره بر اینکه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر صحنه ای متفاوت ترین جشنواره بود، اظهار داشت: آمیختگی جشنواره با اجراهای عمومی از ویژگی های منحصر به فرد این جشنواره استانی محسوب می‌شود.

وی افزود: هر یک از تئاتر های صحنه ای ۵ اجرای عمومی داشتند که در کنار تئاترهای صحنه ای برای اولین بار تئاترهای خیابانی از سراسر استان به زاهدان آمدند و از ۱۸ تا۲۳ شهریور در پارک ها و میادین زاهدان تئاترهایشان را به نمایش گذاشته اند.

وی ضمن تاکید بر اینکه نویسندگی تمام کارها را نویسندگان بومی استان عهده دار بودند،عنوان کرد: این اقدام نوید از خبرهای خوب برای تئاتر سیستان و بلوچستان در سال های آتی است.

مسگرانی در پایان با بیان اینکه شهرهای استان ما از نداشتن پلاتوی تئاتر رنج میبرند، خاطرنشان کرد: حضور هنرمندان از هیرمند و قصرقند برای نخستین بار در استان با وجود کمبودها نشان می‌دهد که تئاتر استان به بلوغ نزدیکتر شده و میتواند در جشنواره های منطقه ای و کشوری حضور پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.