بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۴۸۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و متلاشی شدن ۲ باند قاچاقچی در عملیات مشترک خبر داد.

۴۸۵ کیلوگرم مواد مخدر کشف و دوباند در دو عملیات مشترک متلاشی شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری در خصوص جزئیات این خبر افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر استان طی روز گذشته در عملیات مجزا  با فرماندهی انتظامی شهرستان‌های سبزوار و بردسکن موفق شدند ۴۸۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.

وی تصریح کرد :در این عملیات مشترک ۴ دستگاه خودرو توقیف  و ۶ نفر سوداگران مرگ دستگیری شدند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی، ماموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی مبنی بر اینکه افرادی با هویت معلوم قصد انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر از استان های جنوبی به استان های شمالی کشور و توزیع آن را دارند، با اخذ نیابت قضایی در شهرستان سبزوار باهم کاری ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، خودروی کامیونت حامل لبنیات را متوقف ودر بازرسی از این خودرو مقدار ۴۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف ودر این راستا تعداد ۲نفر قاچاقچی دستگیرشد. همچنین یک دستگاه خودروی سواری دراین خصوص توقیف شد.

وی افزود: با توجه به اینکه این عملیات به صورت مشترک بود قدرالسهم این استان ۲۹۰ کیلوگرم بوده است.

همچنین سردار مظاهری بیان داشت : در یک عملیات مجزا  و مشترک با ماموران انتظامی شهرستان بردسکن ماموران همیشه بیدار این فرماندهی موفق شدند مقدار ۶۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از بازرسی یک دستگاه وانت ویک دستگاه خودروی سواری کشف نمایندکه قدرالسهم این فرماندهی باتوجه به عملیات مشترک  ۱۶ ونیم کیلوگرم بوده است

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در این عملیات تعداد ۴ نفر قاچاقچی که دونفر زن و دو نفر مرد بودند دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: طی پنج ماه اول سال جاری مقدار بیش از  ۸۰۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

سردار مظاهری با اعلام این خبر گفت: از شهروندان عزیز درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.