شهرکرد-دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان از امروز در مجتمع فرهنگی هنری مهر شهرکرد آغاز به کار کرد .

بیست و نهمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری آغاز بکار کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد استان، قاسم اسماعیلی با اعلام این خبر افزود: بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی از شنبه ۲۵ مرداد لغایت ۲۸ مرداد در مجتمع فرهنگی مهر شهرکرد آغاز بکار کرد.

 وی افزود: مهدی‌حامد سقائیان، محسن سلیمانی و محمدرضا سمیع به عنوان داوران جشنواره، این آثار را قضاوت می کنند .

اسماعیلی اظهار کرد: در این جشنواره نمایش‌های «فرزند» به کارگردانی بابک رافعی، «من آنجا نیستم» به کارگردانی مهرداد کردیان، «سکوت» به کارگردانی پریا امینی، «بادبان و دریا باده برده است» به کارگردانی مصطفی محمدی و هوشنگ عزیزی‌پور، «یک + دو» به کارگردانی امیر بهاور اکبرپور و «در زنجیر البرز» به کارگردانی احمد حمیدیان و احمدرضا حیدری اجرا می شوند.

 دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: همزمان با جشنواره بیست و نهم تئاتر چهارمحال و بختیاری، پلاتو مجتمع فرهنگی هنری مهر شهرکرد نیز افتتاح شد.

وی تصریح کرد: یک نمایش به عنوان نمایش برگزیده برای همایش تئاتر مناطق معرفی می‌شود ودر صورت موفقیت در مراحل مختلف، به جشنواره تئاتر فجر راه می‌یابد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.