اهواز_ فرمانده نیروی انتظامی خوزستان عنوان کرد: هفته گذشته در شهرستان های مختلف استان  بیش از ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز کشف و در این رابطه ۷۱ نفر از دارندگان سلاح های غیرمجاز دستگیر شدند.

۱۳۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز کشف و ۷۱ نفر دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، سردار حیدر عباس زاده ظهر شنبه در حاشیه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خوزستان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در سطح خوزستان به ویژه مقابل با تیراندازی های غیر مجازی که در مراسم عزا و عروسی و استقبال از حاجیان و ... انجام می شود برنامه ریزی بسیار خوبی را دستور کار قرار داده است، اظهار کرد: هفته گذشته با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح استان بیش از ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز کشف و در این رابطه ۷۱ نفر دارندگان از سلاح های غیرمجاز و کسانی که در مناسبت ها تیراندازی می کردند ، شناسایی و دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: از مردم استان خوزستان تقاضا دارم در مناسبت ها از جمله عروسی ها، عزاداری ها، استقبال و یا بدرقه حجاج تیراندازی نکنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان عنوان کرد: سلاح های کشف شده برابر روش جاری و دستورالعمل هایی که وجود دارد، برای آنها پرونده تدوین و به مراجع قضایی به همراه متهمان آنان تحویل داده می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.