اهواز_ دبیر هیات دو و میدانی خوزستان بیان کرد: تیم دو و میدانی مردان خرمشهر با ١٦٩ امتیاز سکوی قهرمانی  مسابقات دو و میدانی لیگ باشگاههای استان خوزستان را تصاحب کرد.

کاپ قهرمانی لیگ دو و میدانی خوزستان به مردان خرمشهری رسید

سعید پویا در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به اینکه  ۲۴۸ ورزشکار در قالب ١٥ تیم، مرحله پایانی مسابقات دوومیدانی لیگ باشگاهی مردان خوزستان با هم به رقابت پرداختند اظهار کرد: دو و میدانی استان خوزستان با پتانسیل و پشتوانه بیشتری راه توسعه و پیشرفت را ادامه دهد.
وی افزود: دوندگان خوزستان در مرحله پایانی لیگ دو و میدانی بزرگداشت شهدای مدافع حرم در روز جمعه ٢٤ شهریور ماه در  استادیوم تختی اهواز باهم مسابقه دادند که تا چرخ دو و میدانی خوزستان را با سرعتی بیش از پیش به حرکت در آورند.  
دبیر هیات دو و میدانی استان خوزستان با اشاره به اینکه رشد کمی و کیفی مشهود در نتایج مسابقات بیانگر مسیر مثبت و روبه رشد دو و میدانی خوزستان است، عنوان کرد: همچنین از محسنات برگزاری لیگ ٩٦ رقابت نزدیک و حساس بین تیم های شهرستان با ظرفیت حداکثری میتوان اشاره کرد.
پویا نتایج تیمی اول تا سوم کلیه مراحل لیگ باشگاههای استان خوزستان در بخش آقایان مرحله اول نیز مقاومت ٦٣، امتیاز خرمشهر ٤١ امتیاز  و اندیمشک ٢٤ امتیاز برشمرد و تصریح کرد: در مرحله دوم خرمشهر ٦٨ امتیاز، مقاومت ٣٧ امتیاز و کلینیک بتن ایران ٣٤ امتیاز به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
وی ادامه داد: در مرحله سوم و پایانی لیگ دو و میدانی مردان خوزستان نیز مقاومت ٦٥ امتیاز برسکوی نخست ایستاد و تیم های خرمشهر ٦٠ امتیاز و باغملک ٣٧ امتیاز در سکوی های دوم و سوم قرار گرفتند.
دبیر هیات دو و میدانی خوزستان اظهار کرد: در پایان مراحل مجموع امتیازات تیم های اول تا سوم نیز خرمشهر ١٦٩ امتیاز کاپ قهرمانی به تصاحب در آورد و تیم های مقاومت ١٦٥  امتیاز و باغملک ٨٨ امتیاز نشان های نقره و برنز این لیگ را به خود اختصاص دادند.
پویا ورزشکاران اخلاق سه مرحله  را، مرحله اول(علی عسگرزاده از گتوند)، مرحله دوم(عباس میاحی از شعیبیه) و مرحله سوم (محمدرضا الیاسی از گتوند) برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.