درحالی که پیش از این باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود در دوبی میزبان الهلال عربستان خواهد بود، کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که پرسپولیس در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط میزبان الهلال عربستان است.

AFC: عمان میزبان پرسپولیس برابر الهلال است/ پرسپولیس: منتظر جواب اماراتیم

به گزارش قدس آنلاین، AFC محل دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و الهلال عربستان را اعلام کرد که بر این اساس سرخ‌پوشان همانند بازی‌های گذشته مقابل نمایندگان عربستان در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط میزبان الهلال خواهند بود. این بازی ساعت ۱۹:۳۰ انجام می‌شود.

پرسپولیسی‌ها برای بازی مقابل الهلال پیشنهاد بازی در دبی امارات را داده بودند که ظاهرا با این اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا به نظر می‌رسد این کشور عربی با درخواست پرسپولیس موافقت نکرده است.

بازی رفت دو تیم ۴ مهر در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی برگزار می‌شود و بازی برگشت ۲۵ مهرماه برگزار خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس نیز پس از اعلام کنفدراسیون فوبتال آسیا، اعلام کرده که این برنامه‌ از قبل به AFC داده شده و برنامه قطعی نیست چون اماراتی‌ها هنوز جواب رسمی به باشگاه نداده‌اند.

این باشگاه همچنین تاکید کرد: طی روزهای گذشته با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا، امارات به عنوان میزبان دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال معرفی شده اما تا این لحظه مسئولان فوتبال امارات پاسخی به درخواست ما نداده‌اند تا این میزبانی رسمی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.