سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: فردا روز بزرگی برای والیبال ایران است و همه تلاش خود را انجام می دهیم تا مدال کسب کنیم.

کولاکوویچ: فردا روز بزرگی برای والیبال ایران است/ در ژاپن همیشه بازی مقابل میزبان سخت است

به گزارش قدس آنلاین، ایگور کولاکوویچ بعد از پیروزی شاگردانش برابر ژاپن در نشست خبری این مسابقه افزود: انتظار یک بازی سخت برابر ژاپن را داشتیم چون همیشه کمی زمان می‌برد تا با شرایط بازی مقابل این تیم هماهنگ شویم.

وی با بیان اینکه تیم ژاپن امروز در دفاع خیلی خوب کار کرد، گفت: این تیم به خوبی در زمین خودشان توپ‌ها رو کنترل می‌کردند. به همین دلیل بازی در ژاپن همیشه دشوار است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من وقتی سرمربی صربستان هم بودم، چنین تجربه مشابهی را داشتم که ست اول مقابل ژاپن به سختی پیش می‌رفت و طول می‌کشید تا به روند بازی عادت کنیم. امروز هم همانطور بود. اما همانطور که معروف هم گفت سه ست بعدی خوب پیش رفتیم.

کولاکوویچ با بیان اینکه خوشحالم که بازیکنانم با جدیت به بازی ادامه دادند، گفت: رقابت برابر میزبان اصلا آسان نیست فردا برای ایران روز بزرگی است و تمام تلاشمان را می کنیم که مدال کسب کنیم. اگر امروز پیروز نمی‌شدیم همه چیز برای ایران سخت و پیچیده می‌شد.

مسابقات والیبال جام قهرمانان بزرگ مردان جهان فردا (یکشنبه) با برگزاری سه دیدار به پایان می رسد که تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۰ و ۱۰ دقیقه به وقت تهران در آخرین مسابقه خود به مصاف فرانسه می رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.