سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: باختمان مثل یک قتل عمد مشکوک بود و باید دلایل آن را بررسی کنیم.

عبدالله ویسی: باختمان به ذوب آهن با ۶ گل مشکوک بود!

به گزارش قدس آنلاین، عبدالله ویسی درمورد شکست تیمش مقابل ذوب آهن  گفت: این یک شوک بزرگ برای تیممان بود و باید این شلاق را می‌خوردیم. هیچ حرفی برای گفتن نداشتیم و اگر شانس یارمان نبود فاجعه‌ای بزرگتر اتفاق می‌افتاد. هرچند که همین نتیجه هم بسیار بد و زشت بود. این شکست مثل یک قتل مشکوک بود که باید ریشه‌یابی شود و آن را باز کرد تا ببینیم چه علتی داشت. ما در طول این مسابقه دائم تسلیم بودیم.

وی درمورد اینکه آیا اعتقاد دارد بازیکنان کم کاری کرده‌اند گفت: باید فیلم مسابقه را نگاه کنم که چه اتفاقی افتاده بود نمی‌توانم از الان چیزی بگویم چرا در جریان مسابقه آنقدر استرس بالا بود که نمی‌توانم الان در این مورد صحبت کنم.

سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با اینکه او مسایل مربوط به اسپانسر را هم پیگیری می‌کند و آیا این مساله مشکلی در انجام کارهایش بوجود نمی‌آورد تصریح کرد: در طول هفته دائم در مسیر اهواز و تهران هستم شاید این یک بهانه باشد اما این مساله باعث شده تمرکزم را از دست بدهم. تکلیف ما معلوم نیست برای همین بازی به فرودگاه رفتیم. در شرایطی که هنوز پول هتل‌مان  حساب نشده بود. خیلی ها برای تیم زحمت می‌کشند اما صاحب نداریم و باید تکلیفمان هرچه زودتر مشخص شود. من به جای اینکه فیلم بازی‌های حریف را ببینیم و برای تمرینات و مسابقات برنامه‌ریزی کنم مجبورم دائم به تهران سفر کنم تا اسپانسر پیدا کنم. از آن طرف دائم شرکت‌های هواپیمایی،‌هتل و ... که از سال قبل بدهی دارند با من تماس می‌گیرند و در حال پاسخگویی هستم.

ویسی در پاسخ به این سوال که از ابتدا مشخص بود استقلال خوزستان این مشکلات را دارد و او با هدایت این تیم به نوعی ریسک کرده است اظهار داشت: وقتی تیم قهرمان شد برای لیگ سال قبل من را نخواستند اما امسال با وجود این مشکلات از من دعوت به همکاری شد و من با وجود اینکه پیشنهاداتی داشتم به خاطر مردم خوزستان به استقلال خوزستان آمدم. قرار نیست به خاطر وجود مشکلات تیم را تنها بگذاریم. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم اما طلبکارها خیلی زیاد هستند و دائم با من تماس می‌گیرند. واقعا دیوانه شده‌ام. با ریش گرو گذاشتن و قول وعده نمی‌توان کار کرد باید در این هفته تکلیف تیم را مشخص کنم و گرنه با عذرخواهی از مردم خوزستان با وجود اینکه ما تلاش می‌کنیم تا دیگر این اتفاقات تکرار نشود وضعیت بدتر خواهد شد.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که چرا برخی از بازیکنان که توسط او جذب شده‌اند نتوانسته‌اند کیفیت خوبی از خود به نمایش بگذارند عنوان کرد: ما کارمان را دیر شروع کردیم و تیم را با عجله بستیم یکسری جوان به تیم اضافه کردیم و از بازیکنان باتجربه توقع داشتیم به ما کمک کنند کسی که عملکرد خوبی نداشته باشد از تیم کنار می‌گذارم و دیگر رحم نمی‌کنم و چرا که پای آبروی استان و باشگاه در میان است. اگر قرار است با بازیکنان با تجربه ۶ گل دریافت کنیم بهتر است با جوان ها ۶ گل بخوریم و آنها برای فصل بعد با تجربه شوند.

وی در پایان درمورد اینکه باشگاه ۱۰ درصد قرارداد اعضای تیم را کسر کرده است، اظهار داشت: هیچ ایرادی ندارد این اتفاق با درخواست خودم رخ داد و از باشگاه خواستم اعضای تیم را ۱۰ درصد جریمه کنند چرا که متحمل باخت بدی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.