رشت- محمد صادق حسنی جوریابی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ظهر روز شنبه با سرپرست روزنامه قدس گیلان در دفتر سرپرستی دیدار کرد.

دیدار نماینده مجلس شورای اسلامی با سرپرست روزنامه قدس در گیلان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در این دیدار صمیمانه، جایگاه رسانه های مکتوب را به عنوان یکی از تاثیر گذار ترین رسانه در بستر سازی برای رفع مشکلات مردم و کاربردی کردن فرامین مقام معظم رهبری در جامعه مهم ارزیابی و خاطر نشان کرد: نقش رسانه های مکتوب در ارتقای سطح فرهنگی جامعه و شناسایی ظرفیت های منطقه بسیار مهم است.

حسنی با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های کم نظیر و منحصر به فرد استان گیلان در حوزه های مختلف گفت: گیلان نیاز بیشتر به پوشش رسانه ای دارد و امیدواریم روزنامه قدس  توجه ویژه ای به نقاط روستایی و جاهایی که از پوشش رسانه بی بهره هستند صورت پذیرد .

وی  افزود: ایجاد فضای همکاری و تعامل بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رسانه استانی می تواند منجر به توسعه زیرساخت ها در استان شود و در این راستا مسئولان مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد .

در ادامه حسن شکری، سرپرست روزنامه قدس در گیلان نیز با بیان اینکه دغدغه های مردم باید اولویت کارهای مسئولان و نمایندگان مجلس باشد، گفت: مهمترین وظیفه مسئولان خدمت به خلق در جهت رضایت خداوند است و باید همه تلاش ما در جهت گره‌گشایی از کار مردم باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.