نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: توسعه امر به معروف و نهی از منکر بزرگترین ابزار جهت تعجیل در ظهور است.

توسعه امر به معروف بزرگترین ابزار جهت تعجیل در ظهور است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سیداحمد علم‌الهدی امشب در نشست هم‌اندیشی دبیران ستادهای امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی اظهار داشت: در این شهر دردمندتر از شما در مقابل انتشار فساد و منکرات شرعی نداریم؛ ستاد امر به معروف جهت هماهنگی فعالیت‌های شما در زمینه امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده تا این عمل شما با تکیه بر نیروها و ظرفیت‌تان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی بیان کرد: نیروهای ستاد امر به معروف اگر کار دیگری دارند باید به گونه‌ای عمل کنند که این کار، کار رسمی آنان باشد. برای هر محیطی باید برنامه ریزی متناسب انجام شود، نمی‌شود یک نسخه جامع برای همه جا اجرایی کرد.

آیت الله علم‌الهدی ادامه داد: باید از تمام ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی موجود به ویژه امکانات بومی شهر خود استفاده کنید؛ سعی کنید این ستاد، حجت خدا برای شما نباشد که فردای قیامت نسبت به انجام درست این واجب شرعی نتوانید جوابی بدهید.

وی بیان کرد: مسئول کار شما امام زمان(عج) است چون توسعه امر به معروف و نهی از منکر بزرگترین ابزار جهت تعجیل در ظهور است؛ اخلاص شما در کار سبب می‌شود به نتایجی برسید که خدا نیز می‌خواهد.

امام جمعه مشهد مقدس در پایان افزود: کاری که انجام می‌دهید کار خداست و خدا در این کار با قدرت و توانمندی خود شما را کمک خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.