کرج - مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز با ابراز خرسندی از بازخوردهای مثبت فرهنگی هشتمین نمایشگاه کتاب البرز گفت: مدیران، رسانه ها و دستگاه های فرهنگی با همکاری یکدیگر در راستای ارتقا فرهنگ و پررنگ تر کردن نقش کتاب در توسعه جامعه گام بردارند.

دستگاه های فرهنگی نقش کتاب در توسعه جامعه را پررنگ تر کنند

به گزارش قدس آنلاین، علی خیلدار افزود: در دوره اخیر نمایشگاه شاهد سیر صعودی بازدیدکنندگان بودیم و این مهم در سایه اطلاع رسانی شایسته رسانه های گروهی رقم خورد که جادارد از آنها تشکر کنم.

وی به استقبال میانگین روزانه بازدید ۲ هزار نفر از نمایشگاه کتاب استان البرز اشاره کرد و گفت:تلاش شد با تنوع در عرضه کتاب و اجرای برنامه های جنبی جاذبه های نمایشگاه ارتقا پیدا کند و امیدوارم این برنامه فرهنگی مورد رضایت عموم شهروندان واقع شده باشد.

خیلدار با تاکید بر اینکه امیدواریم سرانه کتاب را در سبد خرید خانوارها ارتقا دهیم اظهار داشت: ۳۰ کتابفروشی مجوز دار در استان فعالیت دارند و دو کتاب فروشی از آمار مذکور بالای ۳۰ هزار عنوان کتاب دارند و این مهم ظرفیتی بزرگ برای شهر کرج محسوب خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به فعالیت ۱۰۰ کتاب فروشی فاقد مجوز در استان البرز که در آستانه اخذ مجوز هستند اشاره کرد و گفت: نمایشگاه کتاب در ترویج فرهنگ کتابخوانی نقش اساسی دارد اما به تنهایی نمی تواند تاثیر گذار باشد چرا که این رویداد فرهنگی یک پیام دهنده و زمینه ای برای حضور مردم خواهد بود.

گفتنی است؛ نمایشگاه کتاب البرز از ۱۹ لغایت ۲۵ شهریورماه در محل نمایشگاه دایمی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی این استان برگزارشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.