یزد - فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه رزمندگان و بسیجیان با مقاومت خود در برابراستکبار می توانندارزش‌های اسلام ناب محمدی را بین مردم جهان گسترش دهند گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس ۴۰۰ برنامه فرهنگی و تبیینی در استان یزد برگزار می شود.

۴۰۰ برنامه فرهنگی در استان یزد برگزار می شود

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، سرداراکبر فتوحی پیش از ظهر یک شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهارداشت: ترویج ارزش‌ها و اهداف هشت سال دفاع مقدس به نسل جدید، از ضروریات می باشد و همه ما به نوعی باید این ارزشها را تبلیغ و ترویج کنیم و  شعار امسال هفته دفاع مقدس «من انقلابی ام» می باشد.

وی افزود: هفته دفاع مقدس امسال با ماه محرم، تداخل دارد وامسال تلاش شده که بیش از پیش برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس با فرهنگ عاشورا پیوند بخورند رزمندگان اسلام در طول ۸سال مبارزه  رفتار اسلامی و تبعیت از یاران امام حسین(ع) را سر لوحه کار خود قرار دادند.

فتوحی با بیان اینکه امام خمینی(ره) به تبعیت از امام حسین(ع) در برابر کفار زمان مقاومت کرد گفت: حاکمیت ارزش‌های الهی یکی از مهمترین اهداف رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بود و خلوص و اعتماد نفس کامل برای دفاع از خاک میهن  از جمله ویژگی‌های سربازان در طول ۸سال جنگ تحمیلی بود .

فرمانده سپاه الغدیراستان تصریح کرد: ایستادگی با ایمان در برابر نیروهای کفار یکی از درس‌های آموزنده عاشورا است، و رزمندگان اسلام در این جنگ با تبعیت از عاشورا در برابر نیروها و تجهیزات مدرن و پیشرفته دشمنان ایستادگی کردند و با قدرت ایمان بر آنها پیروز شدند و عاشورا سندی محکم برا ی تمام سنین و دوران می باشد و هشت سال جنگ با کفار به تبعیت از عاشورا بود که توانست تمام بهانه های عدم ایستادگی در برابر کفار را خنثی سازد.

این مسئول در مورد برنامه های سپاه الغدیر استان دراین هفته گفت: تدوین و اجرای بیش از۴۰۰ برنامه فرهنگی، آموزشی، نظامی و تبیینی ویژه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دستور سپاه استان است و اجرای نمایش میدانی عملیات الی بیت المقدس به مدت هشت شب در دهکده مقاومت، برگزاری همایش رزمی عاشورا، نمایش میدانی وقایع دهه ۶۰ انقلاب و برگزاری رژه نیروهای مسلح در روز جمعه ۳۱ شهریور ماه از جمله برنامه‌های تدوین شده در هفته دفاع مقدس در استان  است.

فتوحی ساخت انیمیشین و سرورد شهیدان، تهیه و نشر داستان زندگی و کتاب شهدا و ساخت فیلم از زندگینامه شهدا را از دیگر برنامه‌های تدوین شده در راستای ترویج ارزش‌های شهدا و معرفی ابعاد مختلف خصوصیات رفتاری شهدا به نسل جدید است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.