رشتخوار -فیلم کوتاه «هوای پرواز» به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی سهیلی به جشنواره بین المللی فیلم مراکش راه یافت.

یک فیلم کوتاه از رشتخوار به جشنواره بین المللی مراکش راه یافت

 رییس اداره ارشاد اسلامی رشتخوار با اعلام این خبر به خبرنگار قدس آنلاین، گفت: فیلم کوتاه «هوای پرواز» تا کنون به جشنواره های بین المللی کشور شیلی و ونزویلا و کشور آلمان پذیرفته شده، که فعلا در جشنواره شیلی مقام برتر را در جولای ۲۰۱۷از آن خودکرده است.

 مهدی یپرم  اظهار داشت :نمایش فیلم سینمایی«۳بیگانه» و فیلم کوتاه انیمیشن «هوای پرواز» برگزیده جشنواره شیلی، ونزوئلاوآلمان به کارگردانی محمدعلی سهیلی در سالن سینما ارشاد رشتخواربرای اهالی این شهرستان به نمایش گذاشته شد.

وی خاطر نشان کرد: فیلم هوای پرواز به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی سهیلی ازفیلمسازان انجمن سینمای تربت حبدریه، , با حضور برگزیدگان و فیلمسازان مطرح جهانی درتاریخ ۱۸الی ۲۳سپتامبر در برلین آلمان برگزار می گردد.

یپرم گفت:این فیلم پیش ازاین در جشنواره های بین المللی شیلی و ونزویلا انتخاب ودر کشور ونزویلا مقام برتر را از آن خود کرده بود.

 رییس اداره ارشاد رشتخوار همچنین از موافقت اصولی  انجمن سینمای جوان در این شهرستان خبر داد و گفت:این انجمن در زمینه آموزش عکاسی، کارگردانی، فیلمنامه نویسی، تدوین، صدابرداری و صداگذاری، تصویربرداری، فیلم داستانی، مستند و تجربه گرا فعالیت می کند.

رشتخوار از توابع خراسان رضوی دارای ۴۸کانون فرهنگی و هنری است که در مناطق شهری و روستایی فعالیت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.