یاسوج- سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح آبرسانی به روستای قوام آباد نرگاه شهر یاسوج انجام شد.

۴۰ خانوار روستای قوام آباد نرگاه از آب شرب سالم بهرمند شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ستار هدایتخواه گفت: طرح لوله کشی و آبرسانی در روستای قوام آباد نرگاه شهر یاسوج از توابع شهرستان بویراحمد به همت دفتر آستان قدس رضوی در استان انجام شد.

وی با بیان اینکه ۴۰ خانوار این روستا فاقد آب شرب لوله کشی بودند با اجرای این طرح این خانوارها به شبکه اصلی آب متصل و از آب شرب سالم بهرمند شدند.

این مسئول افزود: این طرح آبرسانی به متراژ ۲۵۰ متر با اعتباری بالغ بر ۸۸۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

هدایتخواه به گوشه ای از فعالیت های دفتر آستان قدس در استان اشاره کرد و گفت: حمایت از خانواده های محروم و نیازمند، اعزام گروه های جهادی به مناطق و روستاهای محروم، اعزام نخبگان دانش‌آموزی به مشهد مقدس، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی و برنامه های فرهنگی و عمرانی دیگری دستور کار و فعالیت این دفتر در استان است.

بخشدار روستای قوام آباد نرگاه گفت: توسل به ائمه اطهار و امام رضا(ع) گره از کلاف سردرگم فقر و تنگدستی را از بین می برد.

وی افزود: دهیاری روستای قوام آباد با توجه به عدم همکاری آبفای استان به بهانه کمبود امکانات این ۴۰ خانوار تا کنون بدون آب شرب سالم رها کرده بودند.

عباس مردانی گفت: با نامه نگاری که با دفتر آستان قدس در استان انجام شد و بررسی های لازم این ۴۰ خانوار از آب شرب سالم بهرمند شدند، تا کم کاری دولت در راستای خدمات رسانی به محرومین را نهاد های انقلابی دیگر به دوش بکشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.