بجنورد- مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی از طرح حذف قطعی قبوض کاغذی تلفن ثابت در استان از ابتدای مهر ماه سال جاری خبر داد و گفت: این طرح در راستای تسهیل امور برای شهروندان و همچنین در جهت حفاظت از مولفه های زیست محیطی صورت می گیرد.

قبوض کاغذی تلفن ثابت خراسان شمالی حذف می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی  مخابرات منطقه خراسان شمالی، علیرضا هاشمی تصریح کرد، طرح جایگزینی صورتحساب الکترونیکی بجای قبض کاغذی تلفن ثابت از جمله برنامه های در دست اجرا شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور است که طی این برنامه در تمامی استانها تا پایان سال جاری،چاپ قبوض تلفن ثابت متوقف خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون این طرح در برخی از استان ها به اجرا درآمده و قبوض تلفن ثابت مشترکین استان خراسان شمالی نیز از ابتدای مهر ماه به صورت الکترونیکی و از طریق ارسال پیامک (SMS) و  پیام صوتی به صورت ماهیانه به اطلاع مشترکین خواهد رسید.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح فوق از مهر ماه سال جاری در سطح استان اظهار داشت: مشترکین تلفن ثابت جهت اطلاع از مبلغ و میزان کارکرد تلفن خود حداکثر تا پایان شهریور ماه می توانند از دستگاه گوشی تلفن همراه خود، شماره تلفن ثابت  هشت رقمی خود را همراه با کد یا بدون کد استان به شماره ۶۰۰۲۰۱۸۰۵۸  پیامک (SMS) نموده تا از این پس صورتحساب تلفن ثابت را بر روی گوشی همراه خود دریافت کنند.

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی ادامه داد: با حذف قبوض چاپی تلفن ثابت، علاوه بر این، روش‌های جدیدی از جمله سرویس دایرکت دبیت ( یا پرداخت صورت‌حساب توسط بانک از طرف مشترک) نیز ارائه خواهد شد.

هاشمی همچنین از وجود مشوق هایی برای کسانی که قبض خود را بدون صورتحساب و به صورت مستقیم پرداخت می کنند خبر داد و گفت:کسانی که در بانک حساب دارند می توانند با بانک قرارداد بسته تا بدون دریافت صورتحساب قبض، بانکشان آن را به صورت مستقیم پرداخت کند. برای این کار مشوق هایی نیز از طرف مخابرات و بانک برای مشتریان در نظر گرفته شده تا انگیزه یافته و دیگر نیازمند قبض تلفن نباشند.

وی از مشترکین تلفن ثابت سراسر استان خواست تا ضمن همراهی این مجموعه در راستای حفاظت از محیط زیست ،در صورت وجود هرگونه انتقاد و پیشنهاد با سامانه ۲۰۲۱ و یا شماره ۳۲۳۲۲۰۲۰ واحد روابط عمومی مخابرات استان تماس حاصل نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.