شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تغییرات در سطح مدیران استان‌ها چندان زیاد نیست و اگر هم تغییری صورت گیرد یک واقعیت است چراکه هر دوره مدیریتی یک پایان دارد، اما مدیران باید تا لحظه‌ای که مسئولیت دارند به دنبال اجرای وظایف محوله خود باشند.

مدیران باید تا پایان مسئولیت خود به دنبال اجرا وظایف محوله باشند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی روز یکشنبه در شورای هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری گفت: دو مشکل عمده در استان وجود دارد که یکی منطقه ویژه گردشگری و دیگری شهرک شیدا است که سال هاست با مشکل روبرو هستند که در این زمینه باید بصورت ویژه تصمیم گیری شود.

وی افزود: احتمال دارد واحد تولید آمونیاک در ۳ شهرستان چهارمحال و بختیاری راه اندازی شود که در حال حاضر این طرح در دست بررسی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:طرح اوره و آمونیاک و آهک هیدراته باید هر چه سریع‌تر از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری پیگیری شود.

سلیمانی با اشاره به راه اندازی واحدهای تولید پوشاک در شهرستان های چهارمحال و بختیاری گفت: در این طرح ۲۰ منطقه برای ایجاد کارگاه‌های تولید پوشاک در شهرستان‌های ۹ گانه استان شناسایی شوند که این کارگاه‌ها در شهرک‌ها و مناطق صنعتی نزدیک روستاهای هدف در سالن‌های موجود دستگاه‌های دولتی یا بخش خصوصی ایجاد می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط پیش آمده فعلی مدیران نباید سست شوند و از تلاش دست بردارند افزود: تغییرات در سطح مدیران استان‌ها چندان زیاد نیست و اگر هم تغییری صورت گیرد یک واقعیت است چراکه هر دوره مدیریتی یک پایان دارد، اما مدیران باید تا لحظه‌ای که مسئولیت دارند به دنبال اجرای وظایف محوله خود باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد:به اینکه بنا به دلایلی تاکنون چهارمحال و بختیاری نتوانسته در مراکز ملی همچون وزارتخانه‌ها جایگاهی مناسبی کسب کند اما باید سعی کنیم فضایی ایجاد شود که افرادی از استان نیز در جایگاه‌های مناسب کشوری حضور داشته باشند.
 سلیمانی اظهار کرد: سعی شده در بین مناطق و جناح‌های مختلف وحدت ایجاد شود و این امر تا جایی نیز محقق شد ولی دوباره در این موضوع خلل ایجاد شده است لذا همه باید کمک کنیم تا این جو را ترمیم کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.