ایلام- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: سوخت مورد نیاز خودروهای سبک و سنگین، برای ایام اربعین تأمین شده است.

سوخت ایام اربعین در ایلام تأمین شده است

علی اصغر چاغروندی روز یک شنبه در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، با بیان اینکه حرکت اربعین حرکت شایسته و بزرگی برای جهان اسلام است، اظهارداشت: این شرکت وظیفه تأمین سوخت ایام اربعین را بر عهده دارد و تمام تلاش خود برای ارائه خدمات و انجام وظیفه به بهترین شکل، به کار خواهیم بست.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی های لازم برای تأمین سوخت ایام اربعین در استان اندیشیده شده است، افزود: در سال گذشته ۴ جایگاه سیار سوخت در استان به کار گرفته شد که امسال این تعداد به ۵ جایگاه افزایش یافته و علاوه بر این در صورت نیاز با هماهنگی با شرکت ملی پخش، می توانیم ۴۸ ساعته تعداد جایگاه های سیار سوخت را افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام به آمادگی ۱۲ الی ۱۵ تیم عملیاتی تأمین امنیت جایگاه ها از نظر ایمنی، اکیپ های HSE، نگهداشت، راه اندازی سیستم هوشمند سوخت، تعمیرات دستگاه ها از لحاظ مکانیکی و الکتریکی و ... اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: اکیپ های سوخت رسان در آمادگی کامل هستند که اگر احیاناً مسیرهای مواصلاتی به مهران با مشکل ترافیکی مواجه شدند، از مسیرهای جایگزین همچون مسیر ملکشاهی – مهران، دهلران – مهران استفاده کرده و علاوه بر این تأمین سوخت از طریق دره شهر نیز پیش بینی شده است.

علی اصغر چاغروندی از آمادگی تیم های گشت شبانه روزی عملیاتی این شرکت برای مقابله با اتفاقات ناگهانی خبرداد و تصریح کرد: با توجه به پیش بینی ۲۵ الی ۵۰ درصدی افزایش تردد زوار از مرز مهران، این شرکت آمادگی تأمین سوخت همه خودروها اعم از خودروهای سبک و سنگین را دارد و با توجه به اندوخته های سال های قبل، کار سوخت رسانی آسانتر صورت می گیرد.

وی با اشاره به عدم مشکل سوخت رسانی در سال های قبل، بیان داشت: در اربعین امسال، با توجه به جابجایی زائران ایرانی توسط شرکت های حمل و نقل داخلی، سوخت مورد نیاز این شرکت های حمل و نقل نیز توسط ما تأمین شده و هماهنگی لازم برای انتقال سوخت به آن طرف مرز نیز انجام شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام به ذخیره سوخت در دو انبار دره شهر و ایلام برای مواقع اضطراری اشاره کرد و ادامه داد: ۳۲ جایگاه سوخت مایع (بنزین و گازوئیل) و ۲۲ جایگاه CNG در استان، آمادگی تأمین سوخت خودروهای عبوری سبک و سنگین به طرف مرز مهران در استان را دارند و خوشبختانه از این لحاظ با کمبود مواجه نخواهیم بود.

علی اصغر چاغروندی ایجاد موکب پذیرایی و ارائه خدمات عمومی به زائران، در کنار رسالت اصلی این مجموعه را از دیگر وظایف این شرکت در کمیته اربعین استان، عنوان و تصریح کرد: در سال گذشته این شرکت سه موکب پذیرایی دایر کرده بود که امسال با هماهنگی کمیته اربعین استان، دایر کردن یک موکب بر عهده این شرکت است و در آن امکانات لازم برای پذیرایی، استراحت و ... زائران اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه این موکب توسط خود کارکنان شرکت ملی پخش فرآوده های نفتی منطقه ایلام اداره می شود، افزود: علاوه بر تأمین مواد خوراکی مورد نیاز توسط ستاد اربعین، کارکنان این شرکت در آماده سازی مواد خوراکی شامل وعده های ناهار، شام و میان وعده و توزیع آن در بین زائران مشارکت خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام کمک به زائران حسینی را وظیفه شرعی و انسانی خود دانست و یادآور شد: ارائه خدمات عمومی به زوار اربعین حسینی، در کنار وظیفه اصلی ماست و ضمن تأمین سوخت مورد نیاز ایام اربعین در استان، وظیفه خود می دانیم که در کنار دیگر اقشار مردم و دستگاه های اجرایی، به زائران عتبات عالیات خدمت رسانی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.