کرمانشاه- فرمانده انتظامی کرمانشاه از دستگیری عوامل ایجاد نزاع دسته جمعی توسط پلیس خبر داد و گفت: پنج نفر در این درگیری بر اثر تیراندازی مجروح شدند.

نزاع دسته جمعی در کرمانشاه ۵ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش ق،دس آنلاین، رضا شیرزادی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: ماموران کلانتری ۲۵ دولت آباد کرمانشاه در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از شهرک‌های حاشیه‌ای این شهرستان، به منظور بررسی موضوع، سریع راهی منطقه شدند که مشخص شد عده‌ای از همسایه‌ها به دلیل اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده و اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری کرده‌اند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه افزود: به دلیل گستردگی درگیری ۲ اکیپ از ماموران یگان امداد نیز به محل اعزام شدند که در نهایت با استفاده از شگردهای خاص پلیسی درگیری خاتمه پیدا کرد.

وی با بیان اینکه در این درگیری پنج نفر بر اثر تیراندازی مجروح شدند، گفت: مجروحان این درگیری با کمک عوامل مرکز فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شدند.

شیرزادی یادآور شد: ماموران انتظامی شهرستان، بلافاصله پس از حضور در صحنه جرم پنج نفر از عوامل اصلی درگیری را شناسایی و به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی کردند.

اینمقام انتظامی با بیان اینکه، حضور به موقع و مقتدرانه پلیس مانع گسترش نزاع شد، تاکید کرد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که عده‌ای هنجار شکن نظم و امنیت عمومی را خدشه‌دار کنند و با این دست جرایم به شدت برخورد قاطع خواهیم کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.