معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: برگزاری همایش هایی نظیر گرامیداشت آیت الله خز علی در حقیقت گرامی داشت فضیلت های برتر انسانی است.

تجلیل از آیت الله خزعلی گرامی داشت فضیلت های انسانی است

به گزارش قدس آنلاین، سید جلال حسینی بعدازظهر یکشنبه در همایش گرامیداشت آیت الله خزعلی که در حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهار کرد :محفل امروز برای تقدیر و تجلیل از یاد و نام شخصیتی است که به فرمایش رهبر انقلاب  در تمامی عمر بابرکتش نقاط ارزشمندی وجود دارد.در محافلی که ما از شخصیت هایی چون آیت الله خزعلی یاد می کنیم به واقع تجلیل فضلیت ها کرده ایم.

وی افزود: یکی از آموزه های راهبردی قرآن که در جای جای آن به این امر دستور داده است این است که انسان در  زندگی هیچ گاه نباید  الگو ها و اسوه های خود را فراموش کند.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی با تشریح جلوه های وجودی بی نظیر آیت الله خز علی تصریح کرد : قطعا شاخصه ها ،عناصر  و معرفه های ارزشمندی در رفعت نام ایت الله خز علی تاثیر داشته است اما بدون شک مهم ترین آن ها نصرت دین خدا و خدمت به مردم بوده اما انچه که  در بلندی و رفعت نام آیت الله خز علی بیشترین تاثیر را داشته امری توحیدی بوده است.

حسینی ادامه داد: نهاد ها و دستگاه های مختلف موظف اند شخصیت هایی با ویژگی های آیت الله خز علی را به مردم و به خصوص جوانان معرفی کنند به همین جهت معاونت تبلیغات آستان قدس از مجموع ۵ هزار فعالیت و برنامه ای که در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام می دهد یکی از این برنامه ها را شناساندن شخصیت هایی نظیر این عالم گران قدر به مردم و به خصوص جوانان قرار داده است .

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.