گچساران - دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و شهرداری ارومیه با توجه به حکم کمیته انضباطی و محرومیت تیم نفت روز سه شنبه در ورزشگاه غدیر شهر اهواز و بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

دیدار تیم نفت و گاز گچساران و شهرداری ارومیه بدون حضور تماشاگر است

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دو کشور نفتی های گچساران در چارچوب هفته سوم لیگ به مصاف شهرداری ارومیه خواهند رفت .

نفتی ها که در دو هفته ابتدایی نتایج قابل قبول و دلخواه هواداران را کسب نکرده اند در این دیدار محکوم به شکست حریف ارومیه ای خود هستند تا از کورس مدعیان عقب نمانند.

شاگردان فرازمند در طول هفته گذشته تمرینات تاکتیکی و منظمی را پشت سرگذاشته اند و برای شکست شهرداری هم قسم شده اند تا طلسم نبردن و گل نزدن را نیز بشکنند.

نفتی ها که مهاجم جوان و گلزن خود رضا قیالی را بدلیل مصدومیت در اختیار ندارند اما چشم به درخشش بازیکنان تازه وارد و جوان خود دارند.

در خط میانی بازیکنان باتجربه و جوان این تیم می توانند با پاس های کلیدی خود در لحظات حساس بازی مهاجمان گریز پا نفتی ها را صاحب موقعیت گلزنی کنند تا نتیجه بازی را بسود طلایی پوشان گچساران رقم بزنند.

از فشار بالای تمرینات بدنسازی شاگردان فرازمند هم نباید به آسانی گذشت و قطعا این تمرینات آماده سازی پرفشار در ادامه فصل پر فراز و نشیب نفتی ها را کمک زیادی خواهد کرد.

بدون شک سه امتیاز این بازی می تواند در راه صعود نفتی ها به جمع بالا نشینان جدول کمک زیادی کند.

در آن سوی میدان شاگردان سیروس بایرامی حضور دارند که در فصل جدید با ترکیبی نسبتا جدید وارد مسابقات شده اند ، نماینده ارومیه که در هفته گذشته با شکست کاسپین سه امتیاز به حساب خود واریز کرده است مطمنا حریف دست و پا بسته ای برای نفت نخواهند بود .

باتجربه ترین بازیکن این تیم هادی اصغری آقای گل چند فصل قبل لیگ برتر کشور و بازیکن سابق تیم های ابومسلم ،سپاهان و راه اهن تهران است.

گفتنی دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و شهرداری ارومیه با توجه به حکم کمیته انصباطی و محرومیت تیم نفت روز سه شنبه در ورزشگاه غدیر شهر اهواز و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.