اهواز_ نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید از ظرفیت‌های صنعت عظیم نفت در استان نهایت استفاده را ببریم اما سوال اینجاست چرا در کنار این صنعت و چاه‌های نفت جوانان بیکار و وضعیت راه‌ها به شکل نامناسب است و مردم ما از این معضلات در استان رنج ببینند.

چرا در کنار چاه‌های نفت جوانان بیکار و وضعیت راه‌ها به شکل نامناسب است

به گزارش قدس آنلاین، جواد کاظم نسب در جلسه شورای اداری شهرستان اهواز  اظهار کرد: خوشبختانه از ابتدای شروع به کار مجلس بین نمایندگان خوزستان یک وحدت کار خوب و منسجمی هست که همیشه سعی کردیم از حقوق مردم دفاع کنیم و اولین تلاش ما برای مردم تخصیص اعتبارات از برنامه ششم است.

وی در ادامه افزود:  در خصوص مسئله ریزگردها توانستیم هیات دولت را همراه خود کنیم و امیدواریم در این بخش شاهد شکوفایی باشیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضع نا مساعد فاضلاب شهرستان اهواز عنوان کرد:  فاضلاب معضل بزرگی بود که با تامین و تخصیص اعتبارات در حال نوسازی و بهسازی این بخش هستیم.

وی در ادامه گفت: تحقیق و تفحص طرح انتقال آب بهشت آباد نیز از دیگر کارها و فعالیت‌های پیگیری شده در مجلس است که در کمیسیون رأی آورد و به صحن علنی مجلس ورود پیدا کرد.

 وی در خصوص نفت هم اظهار کرد:  ما باید از ظرفیت‌های این صنعت عظیم در استان نهایت استفاده را ببریم اما سوال اینجاست چرا در کنار این صنعت و چاه‌های نفت ما جوانان بیکارو  وضعیت راه‌ها به شکل نا مناسب است و مردم ما از معضلات در استان رنج ببینند.

کاظم نسب در خصوص ایام ماه محرم افزود:  این ایام ایام ارزشمندی است اما باید توجه شود که رضایت مندی مردم را جلب کنیم و با انجام کارهایی مانند تکیه زدن در معابر که باعث سد معابر می شود خاطر مردم را مکدر نکنیم و هر برنامه‌ای در جای مناسب خود انجام شود تا اینگونه نظر مردم را هم جلب کنیم.

وی در خصوص ایام ماه مهر و بازگشایی مدارس اظهار کرد:  انتظار نداریم که ابتدای مهر مدرسه‌ای  بدون معلم شروع به کار کند حتی اگر لازم است ما به وزارت آموزش و پرورش رجوع کنیم و این حق خود را بگیریم و اعتبارات لازم را دریافت کنیم زیرا همه ما مسوولیم و معلمان مدرسه‌ها را باید تامین کنیم. همیشه در بحث کشاورزی در خصوص آبرسانی به کشاورزان با وجود پر آب بودن دز و کارون اما باز می‌بینیم که به کشاورزان سخت گرفته می‌شود و  اقتصاد مقاومتی را به روی آنها می‌آورند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.