گیلان - مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: عبارتی میزان انرژی دریافتی از نیروگاه آبی سد سفید رود در سال ۹۵ در مقایسه با سال ۹۴، رشد ۹۷.۸۴ درصدی داشت.

افزایش ۹۷ درصدی انرژی دریافتی از نیروگاه آبی سفیدرود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای گیلان، عظیم بلبل آبادی، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: میزان انرژی دریافتی از نیروگاه برق آبی سفید رود در سال ۹۴، ۱۲۲هزارو ۲۱۱ مگاوات ساعت بود که این مقدار در سال ۹۵ به ۲۴۱ هزار و ۷۸۳ مگاوات ساعت افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان افزود: به عبارتی میزان انرژی دریافتی از نیروگاه آبی سد سفید رود در سال ۹۵ در مقایسه با سال ۹۴، رشد ۹۷.۸۴ درصدی داشت.

وی گفت: میزان انرژی دریافتی از نیروگاه برق آبی سد تاریک در سال ۹۴، ۶هزار و۱۰۶ مگاوات ساعت بود که این مقدار در سال ۹۵ به هشت هزار و ۵۵۸ مگاوات ساعت افزایش یافت. بر این اساس میزان انرژی دریافتی از نیروگاه آبی سد تاریک در سال ۹۵ در مقایسه با سال ۹۴، رشد ۴۰.۱۶ درصدی داشت.

بلبل آبادی تصریح کرد: شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان به شدت پیگیر و علاقمند راه اندازی نیروگاه‌های تولید انرژی پاک و تجدیدپذیر است چون این نیروگاه‌ها آلودگی زیست محیطی ندارند.

وی با اشاره به اهمیت انرژی‌های تجدیدپذیر، بیان کرد: رویکرد عمده و اساسی که مورد توجه قرار گرفته و کلید خورده است، موضوع بکارگیری از انرژی‌های تجدیدپذیر بادی و خورشیدی است که انشاالله به زودی شاهد به بار نشستن نیروگاه‌های بادی و خورشیدی در آینده‌ای نزدیک در استان گیلان خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.