گیلان- سرپرست توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گیلان گفت:مردم نوع دوست و نیکوکار گیلان امسال در مرحله اول جشن عاطفه‌ها مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی به دانش آموزان نیازمند استان کمک کردند.

کمک ۵۵۰ میلیون تومانی مردم نوعدوست گیلان در جشن عاطفه‌ها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از کمیته امداد گیلان، محمدرضا جواد زاده با قدردانی از مشارکت و حضور گسترده مردم استان در جشن عاطفه‌ها گفت: مردم نوع دوست و نیکوکار گیلان امسال در مرحله اول جشن عاطفه‌ها مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی به دانش آموزان نیازمند استان کمک کردند .

وی با بیان اینکه امسال در جشن عاطفه‌ها هشتاد پایگاه کمیته امداد کمک های مردمی را جمع آوری کرد، افزود: کمک‌های مردم شامل  ۱۸۰ میلیون تومان به صورت نقدی و مبلغ ۳۷۰ میلیون تومان هم در قالب کمک غیرنقدی بوده است .

جوادزاده با بیان اینکه هم اکنون حدود یازده هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند، افزود: سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تامین سبد تحصیلی این دانش آموزان لازم است که امیدواریم تمام این مبلغ با کمک خیران و مردم نیکوکار استان تامین شود.

جوادزاده با ابراز امیدواری از اینکه با کمک‌های بیش از پیش مردم و خیران بتوانیم تا قبل از بازگشایی مدارس سبد تحصیلی دانش آموزان  بی بضاعت را تامین کنیم، گفت: سبد تحصیلی هر دانش آموز مبلغ ۳۰۰ هزار تومان برآورد شده است .

سرپرست توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها نوزده مهرماه سال جاری در سطح مدارس سراسر استان برگزار می شود،یادآور شد:  دانش آموزان کمک‌های خود را در قالب ۳۰۰ هزار پاکت نیکوکاری توزیع شده در سطح مدارس به همنوعان خود اهداء می کنند و کمک های جمع آوری شده به تشخیص مدیران مدارس صرف امور تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت می شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.