اصفهان- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از پیشرفت ۴۰ درصدی فاز نخست پروژه نمایشگاه بزرگ بین‌المللی اصفهان خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه نیازمند ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار بودیم که تاکنون ۳۷ میلیارد تومان آن محقق شده است.

اجرای پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان نیازمند ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رسول محققیان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: هر سال شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان بعد از برگزاری مجمع عادی سالیانه، اقدام به برگزاری نشست خبری می کرد که امسال این نشست به دلیل برگزاری مجمع فوق‌العاده شرکت نمایشگاه‌ها با تأخیر برگزار شد.

وی تفاوت مجمع امسال با سال گذشته را در این دانست که قبلاً تعدادی خرده‌سهام در آن وجود داشت ولی امسال اکثریت سهام شرکت به ۲ سهامدار بزرگ، شهرداری با ۶۲ درصد سهام و اتاق بازرگانی با ۳۳ درصد سهام حاضر شدند و مابقی با درصد کمی در مجمع حضور یافتند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان انگیزه حضور شهرداری و اتاق بازرگانی به عنوان سهامدار در شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان را به دلیل رسالت نمایشگاه در زمینه‌سازی توسعه اقتصاد و تجارت و توسعه زیرساخت اشتغال و کسب و کار خواند.

وی از افزایش ۳۵ میلیارد تومانی سرمایه این شرکت در مجمع عمومی مرداد ۹۶ خبر داد و افزود: در مجمع عادی سالیانه گزارشی از پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان و مسائل مرتبط با آن ارائه و چالش‌ها بررسی شد، همچنین اعلام شد که کلنگ نمایشگاه بزرگ اصفهان در سال ۹۴ توسط وزیر امور خارجه کشور به زمین زده شد، افتتاح فاز اول این پروژه طی فرآیند ۲ ساله بود و قرار بر این بود که در شهریورماه ۹۶ افتتاح شود.

محققیان از پیشرفت ۴۰ درصدی فاز نخست پروژه نمایشگاه بزرگ بین‌المللی اصفهان خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه نیازمند ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار بودیم که تاکنون ۳۷ میلیارد تومان آن محقق شده است.

وی با اعلام اینکه طی ۵ سال گذشته مجموع نمایشگاه‌های استان اصفهان ۲۷هزار مشارکت‌کننده داشته است، تصریح کرد: ‌اگر هر شر کت‌کننده را به همراه ۴ نفر حساب کنیم در مجموع بیش از ۱۰۰هزار نفر مشارکت‌کننده در۳۵۰۰ متر فضای نمایشگاهی داشته‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.