کرمان - مدیرمخابرات منطقه کرمان گفت: تا اواخر مهرماه به وضعیت پایداری در حوزه دیتا در استان کرمان می‌رسیم.

شاهد یک جهش قابل توجه در ارتقاء کیفیت خدمات دیتا در کرمان هستیم

به گزارش قدس آنلاین، محمد دوست‌محمدی با اشاره به سرمایه‌گذاری بسیار وسیعی در شبکه مخابرات استان کرمان از سال گذشته اظهار داشت: سرمایه‌گذاری چند هزار میلیارد ریالی همراه اول در ارتباط با نسل سوم و چهارم انجام شده و درحال انجام است.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین پروژه سرمایه گزاری مخابرات ایران دراستان کرمان درحوزه تلفن همراه و نسل سوم و چهارم دیتا در استان کرمان بوده است گفت: قسمت عمده‌ای از سرمایه‌گذاری بیش از هزار میلیارد ریالی مخابرات استان کرمان در حوزه انتقال، دیتا و فیبرنوری که از سال گذشته آغاز شده تا پایان سال ۹۶ و مابقی آن تا پایان سال ۹۷  به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر مخابرات منطقه کرمان با بیان اینکه در راستا ارتقاء کیفیت سرویس خدمات دیتا برگردان بزرگی را درشش ماهه نخست امسال درحوزه دیتا استان کرمان داشتیم گفت: اختلالات ایجاد شده در ارتباط با برگردان اجتناب‌ناپذیر بود.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از تجهیزات جدید در هفته‌های آینده شاهد یک جهش قابل توجه در ارتقاء کیفیت خدمات دیتا در کرمان هستیم تصریح کرد: این برگردان از مرداد آغاز شده و مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

دوست‌محمدی با اشاره به اینکه شبکه مخابرات استان کرمان بزرگترین برگردان در حوزه تجهیزات دیتا درطول سال‌های اخیر را تجربه کرده گفت: بیش از هزار نوع تجهیزات در مجموع شبکه استان کرمان مجددا برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان پهناورترین استان کشور بوده و انبوه مراکز و شبکه‌ زمان زیادی را از ما گرفته گفت: مشترکانی که خط آنها با مشکل رو به روست می‌توانند از طریق سامانه ۲۰۲۰ مشکل خود را مطرح کنند.

مدیرمخابرات منطقه کرمان گفت: تا اواخر مهرماه به وضعیت پایداری در حوزه دیتا در استان کرمان می‌رسیم.

وی با اشاره به اهداف راه‌اندازی تجهیزات جدید دراستان کرمان گفت: بزرگترین مشکل مشترکین استان کرمان قطع و وصل شبکه دیتا بود.

دوست‌محمدی با بیان اینکه سرعت دیتا در استان کرمان به میزان قابل ملاحظه‌ای ارتقاء می‌یابد اظهارداشت: درهفته‌های آینده تک‌تک خطوط مشترکین کنترل و خطوطی که نویز بالا و یا مشکلات فیزیکی دارند در اولویت بازسازی و بهسازی قرار می‌گیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.