خرم‎آباد- مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان عصر دوشنبه با حضور وزیر کشور و مسئولان استانی در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار می‌شود.

استاندار جدید لرستان معارفه می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس‎آنلاین، با تصویب هیئت دولت سیدموسی خادمی استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد به‏عنوان نماینده عالی دولت در لرستان منصوب و جایگزین هوشنگ بازوند شد.

پیش از این بازوند به مدت حدود چهار سال سمت استانداری لرستان را عهده ‏دار بود.

خادمی در سابقه‏ کاری خود معاون برنامه‌ریزی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون برنامه‌ریزی استانداری استان بوشهر در دولت اصلاحات را دارد؛ وی همچنین سوابق عضویت در هیئت مدیره و معاونت اقتصادی مؤسسه شرکت سرمایه‌گذاری نفت، مدیریت شیلات استان کهگیلویه و بویر احمد و عضو هئیت علمی دانشگاه پیام نور تهران را در کارنامه خود دارد و از دولت یازدهم تاکنون استاندار کهگلویه و بویر احمد بوده است.

اضافه می‌شود، هوشنگ بازوند از مهرماه سال ۹۲ تاکنون به‏عنوان نماینده عالی دولت در استان لرستان فعالیت داشته و حدود سه سال و ۱۱ ماه در این سِمت مشغول خدمت بوده است.

سید موسی خادمی، استاندار جدید استان لرستان هم تا قبل از این به عنوان استاندار استان کهگیلویه و بویر احمد مشغول خدمت بوده است.

خادمی دکترای مدیریت استراتژیک است و  معاونت برنامه‌ریزی استانداری در استانهای بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد را هم در کارنامه مدیریتی خود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.