بجستان- رئیس شورای اسلامی شهر بجستان گفت: برای اولین بار برای اطلاع رسانی عموم مردم از برنامه ها و پی گیریهای شورای شهر جلسات این شورا با حضور خبر نگاران برگزار می شود.

 جلسات علنی شورای بجستان با حضور خبرنگاران بر گزار می شود

قاسم علی اکبر زاده پس از جلسه شورای اسلامی امروز شهر بجستان در گفتگو با قدس آنلاین با اعلام این مطلب که به استناد بند ۱ ماده ۱۱ آیین نامه اجرایی شورا ها و ماده ۱۵ قانون تشکیلات وظایف شوراهای اسلامی شهر ها حضور خبر نگاران در جلسات علنی شوراهای اسلامی بلا مانع می باشد، گفت: از این پس جلسات شوراهای اسلامی به لحاظ اطلاع رسانی عموی علنی و حضور خبر نگاران در این جلسات بلا مانع خواهد بود.

وی در ادامه افزود: بنا به پی گیری های مختلف و عزیمت به استان با حضور جمعی از مسئولان  شهر ستان جهت کیفیت بخشی به آب شهرستان خوشبختانه در اوایل هفته جاری هیئتی از استان به همین منظور با حضور کار شناسان استانی در شهرستان و همراهی کارشناسان بومی تشکیل و مشکل آب بجستان را بررسی  و قول مساعد دادند که پس از یک ماه مطالعه نتایج را در بجستان به اطلاع مسئولان شهرستان برسانند.

علی اکبر زاده گفت: در جلسه امروزشورای شهر بجستان مسائل مختلفی نیز از قبیل تشکیل مجمع ادواری دوره های اول تا پنجم  و تصویب کمیسونهای تخصصی شوراها از جمله کمیسیون عمران، کمیسیون شهر سازی، خدمات شهری، کمیسیون فرهنگی ورزشی و امور جوانان، کمیسیون امور جوانان و گردشگری ، کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری و مشارکتها و برنامه و بودجه از مصوبات شورا بود.

وی افزود: تشکیل برگزاری جشنواره ملی نان سنگک در بجستان و دایر شدن دبیر خانه این جشنواره و همچنین بررسی مسائل سفر دو و نیم روزه شرکت کار آفرینان دنیای البرز و کاشت گیاهان دارویی، ایجاد نهالستان و کاشت داروهای گیاهی و احیای گردشگری و همچنین بر پایی ۳ سمینار کسب و کار برای شوراهای روستایی و دهیاران و عموم مردم در شهر بجستان و یونسی و بازدید از آثار تاریخی نیز در این جلسه بررسی شد.

رئیس شورای شهر بجستان گفت: در این جلسه سفر یک هفته ای اعضای شورای شهر به تهران و پی گیریهای مسائل شهری در حوزه ه های سازمان شهرداریها  و وزارت کشور و شورای شهر تهران و مسکن و شهر سازی ونیز  جلسات بازدید و دیدار در تهران نیز بررسی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.