مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: هیات‌های مذهبی می‌توانند با ارائه معرفی نامه سازمان تبلیغات اسلامی از ادارات کل شرکت پشتیبانی،مرغ وگوشت قرمز را باقیمت مصوب ستاد تنظیم بازار دریافت کنند.

تأمین نیاز نذورات هیات‌های مذهبی با قیمت تنظیم بازار

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا ولی اشاره به افزایش تقاضا در ایام سوگواری ماه‌های محرم و سفر، افزود: ستادهای تنظیم بازار استان های سراسر کشور برای تأمین مایحتاج هیئت های مذهبی و عزاداری و نذورات مردم فعال شدند و می توانند به هر میزان که نیاز دارند گوشت مرغ منجمد و گوشت قرمز منجمد و گرم از ادارات کل پشتیبانی استان خود دریافت کنند.

وی گفت: گوشت قرمز منجمد به هر میزان که نیاز باشد موجود است و با قیمت هر کیلو ۵۳۰۰ تومان درب سردخانه و ۵۷۰۰ تومان درب ادارات کل پشتیبانی و فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: گوشت گوساله منجمد به صورت مخلوط در استان های سراسر کشور با قیمت هر کیلو ۲۳ هزار تومان عرضه می شود.

ولی گفت: لاشه گوشت گوساله فقط در استان تهران با قیمت هر کیلو ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار هیئت های مذهبی قرار می گیرد.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: افرادی که برای تهیه نذورات خود به گوشت قرمز و گوشت مرغ نیاز دارند می توانند بدون ارائه معرفی نامه مستقیم به ادارات کل پشتیبانی امور دام در هر استان مراجعه کنند و پس از دریافت حواله به هر میزان که نیاز دارند گوشت مرغ و گوشت قرمز با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار دریافت کنند.

ولی گفت: کسانی که قصد قربانی دارند می توانند به جای ذبح و برای رعایت موازین بهداشتی و سلامت گوشت مورد نیاز را به صورت لاشه گرم از ادارات کل پشتیبانی امور دام دریافت کنند.

وی تاکید کرد: گوشت گرم مرغ نیز به وفور در میادین توزیع می شود و کمبود و مشکلی در این بخش وجود ندارد.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: این شرکت فقط گوشت مرغ منجمد عرضه می کند.

وی درباره تعیین تعرفه برای واردات کنجاله گفت: تعرفه این نهاد در ستاد تنظیم بازار تعیین شده است و تا پایان هفته اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.