ایلام- عضو شورای شهر چوار گفت: تپه بی صاحب و ساختمان متروکه و پاتوق معتادان، قلب شهر چوار را نشانه رفته است.

ساختمان متروکه در قلب شهر چوار به پاتوق معتادان تبدیل شده است

نادر خاکی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه به دلیل پاسخگو نبودن مسئولین مربوطه، شهر چوار روند شهری خود را تغییر داده است، اظهار داشت: تپه ای در وسط شهر چوار وجود دارد که متاسفانه ساختمان متروکه اش به محلی برای تجمع معتادان و افراد ولگرد، استعمال مواد مخدر و دخانیات و دپوی انواع زباله تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه خانواده های همجوار این تپه خوفناک به دلیل نبود امنیت و ترس از اینکه بچه هایشان با فساد اخلاقی روبرو شوند، فرزندان خود را در خانه حبس کرده اند، افزود: بارها و بارها نسبت به این پدیده زشت و آلاینده اعتراض شده  اما متاسفانه تا کنون کسی پاسخگوی این ماجرای تلخ نبوده است و نیست.

عضو شورای شهر چوار با بیان اینکه چوار مهد بروز و ظهور بزرگان و نیکنامان بزرگی است که در سطح ملی و فراملی به خوبی درخشیده اند، بیان داشت: قطعا ادامه این روند تلخ و عدم تعیین تکلیف این تپه فساد انگیز؛ بیش از پیش زمینه را برای انحراف جوانان و نوجوانان این شهر و آلوده ساختن محیط پیرامون اش، فراهم خواهد ساخت.

نادر خاکی با اشاره به اینکه معتادها و ولگردها قصد مهاجرت ندارند و هر شب در دل این تپه با چوار بی صاحب درد دل ها می کنند، تصریح کرد: متاسفانه تا کنون هیچ ارگان و دستگاهی به حل این معضل اجتماعی ورود و عرصه را بر هنجارشکنان تنگ نکرده است.

وی با طرح این سوال که نمی دانم چوار وابسته به کدام حزب است، یادآور شد: هیچ حزبی تا الان به چوار به صورت  ویژه توجه نکرده است و یقین دارم که چون وابسته به هیچ حزبی نیست، مورد بی توجهی قرار گرفته است.

عضو شورای شهر چوار با بیان اینکه از مسئولان ارشد شهرستان، استان و کشور برای توجه ویژه به این بخش بزرگ و علی الخصوص شهر چوار، استمداد می طلبیم، تاکید کرد: امیدواریم که با حمایت ویژه و ابتکار عمل متولیان امر، در آینده نزدیک شاهد توسعه شهری و تعیین تکلیف این تپه متروکه که قلب شهر چوار را نشانه رفته است، باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.