شهرکرد- روز دوشنبه و با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، فرماندار شهرستان بن و جمعی از مسئولین استانی شبکه داخلی برق رسانی شهرک تفریحی توریستی شیدا به بهره برداری رسید.

شبکه برق شهرک توریستی شیدا افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، استاندار چهارمحال و بختیاری در حاشیه این افتتاح در جمع خبرنگاران گفت: استان چهارمحال و بختیاری در حال حاضر حرکت به سمت تبدیل شدن به یک استان گردشگری و توریستی را آغاز کرده که تلاش می شود زیرساخت ها به این منظور هرچه سریعتر فراهم شود.

قاسم سلیمانی افزود: امسال بر خلاف سال گذشته با دست پر به شهرک شیدا سفر کردیم، چرا که در طول یک سال گذشته اقدامات قابل توجهی در خصوص ایجاد زیرساخت ها صورت گرفته است.

وی با اشاره به مشکلات موجود بر سر راه شهرک شیدا افزود: یکی از مسائل بر سر راه آماده سازی شهرک شیدا عدم صدور مجوزهای لازم از سوی نهادهای نظارتی، همچنین مشکل نبود زیرساخت ها که با تلاش های صورت گرفته مجوزات لازم اخذ و زیر ساخت ها تا حد قابل توجهی فراهم شده است.

 استاندار تصریح کرد: عملیات برق رسانی به تمام منطقه شیدا در دست اقدام است، همچنین گازرسانی این منطقه در حال تکمیل شدن است و امید است تا دو هفته آینده عملیات گازرسانی به این منطقه بصورت کامل انجام شود.

سلیمانی اظهار کرد: تمامی زیر ساخت ها برای جذب سرمایه گذار در این منطقه در حال انجام است و باید برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این منطقه تلاش شود چراکه پتانسیل بالای منطقه توریستی شیدا کمک بزرگی به اقتصاد استان می کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با اخذ مجوز و آماده سازی زیر ساخت ها امید می رود این شهرک به یک شهرک توریستی تفریحی زیبا و اقتصادی برای استان تبدیل شود.

به گزارش قدس آنلاین، در حاشیه سفر امروز استاندار به شهرک توریستی شیدا آبرسانی این منطقه افتتاح و عملیاتی گازرسانی به این منطقه در حال تکمیل است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.