۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
کد خبر: 563653

۳هزار کودک پایتخت ۲هزار متر نقاشی با موضوع شهری را در بوستان رازی روی بوم کشیدند و در جشنواره طولانی ترین نقاشی که از سوی شهرداری منطقه ۱۱برگزار شد؛ شرکت کردند.

نقاشی ۲هزار متری که توسط ۳هزار کودک کشیده شد

به گزارش قدس آنلاین، نصراله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ در این باره گفت: این برنامه که برای دومین سال پیاپی از سوی اداره آموزش و مشارکت شهروندی در راستای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و اجرای برنامه هایی با هدف مشارکت کودکان در امور شهر برگزار شده و امسال فضای در اختیار کودکان به دو هزار متر افزایش یافته است.

به گفته آبادیان برخی از نقاشی های منتخب این جشنواره که توسط کودکان به ثبت رسیده در زمان های مختلف در مبادی شهر تهران به اکران در می آید و در آینده نزدیک تمامی آثار در یک کتابچه چاپ و در اختیار خانواده ها قرار خواهد گرفت. همچنین ۱۰۰اثر برتر نیز توسط هیأت داوران انتخاب و معرفی شدند.

وی افزود: اداره آموزش و مشارکت های شهروندی سال گذشته این جشنواره را به طول ۸۰۰متر و با حضور ۲هزار کودک برگزار کرده بود که با توجه به استقبال خانواده ها و جذابیت این طرح؛ امسال نقاشی به طول ۲کیلومتر و با حضور بیش از ۳ هزار نفر از کودکان شهر تهران با شعار " تهران شهر امید؛ خانواده ای که دوست دارم" در بوستان رازی برگزار شد.

به تمام کودکان شرکت کننده در برنامه وسایل نقاشی شامل پالت، قلم مو، کلاه، دستکش، رنگ و کاور داده شد و در حاشیه این برنامه کتاب های خوانده شده خانواده ها برای اهدا به کودکان کار و نیازمندان مناطق محروم جمع آوری شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.