رشتخوار - بخشدار جنگل گفت: تیم ۳۵ نفره پزشکی در غالب اردوی جهای به 10 هزار نفر از محرومین بخش جنگل از توابع رشتخوار خراسان رضوی خدمات رایگان پزشکی ارائه کردند.

10 هزار محروم بخش جنگل خدمات پزشکی رایگان دریافت کردند

محسین ابراهیم زاده در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت:برای سومین سال گروه های جهادی به بخش محروم جنگل در ایام تابستان آمده و در حوزه های مختلف علمی، پزشکی، فرهنگی و عمرانی تاکنون به هزاران نفر از مردم خطه ولایت مدار جنگل خدمات رایگان ارائه کردند.

بخشدار جنگل با اشاره به سفر ۹۰ نفره دانشجویان جهادی دانشگاه امام حسین(ع) به بخش جنگل گفت: در قالب حرکت‌های جهادی ۷ واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد و گروه های اعزامی جهادی به بخش جنگل برای محرومان احداث شد.

ابراهیم زاده با ذکر این که این پروژهها در مجموع با هزینه ۱۷۵میلیون تومان به بهرهبرداری رسید خاطر نشان کرد: حرکتهای جهادی در زمینه کمک به محرومان و عمران و آبادی مناطق محروم متوقف نشده و همواره بنیان این اقدامات بر سمت بالندگی و پیش‌روندگی است.

وی  با اشاره به اینکه بخش  جنگل  مستحق خدمت رسانی بیشتر هست گفت: در بخش جنگل یک شهر و دو دهستان و ۱۹ روستا وجود دارد که اکثر اقشار این بخش زیر نظر نهاد های حمایتی قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.