۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
کد خبر: 563724

نشریه اکیپ ابعاد تازه ای از درگیری نیمار با کاوانی را منتشر کرد.

افشای پشت پرده درگیری نیمار با کاوانی

به گزارش قدس آنلاین، جنجال به خاطر بحث نیمار و ادینسون کاوانی در دیدار یک‌شنبه شب پاری ‌سن‌ ژرمن و لیون هنوز  خاتمه پیدا نکرده است. روزنامه‌ اکیپ فرانسه تیتر اصلی امروز (سه‌شنبه) خود را به این موضوع اختصاص داد و نوشت: این بحث و جدل تا رختکن نیز ادامه‌ پیدا کرد.

هر دو مهاجم PSG هنگام ضربه آزاد و سپس پنالتی بحث کردند و می‌خواستند خودشان این ضربه را بزنند. کاوانی پنالتی را زد اما به گل تبدیل نشد. با این حال این بحث حتی پس از پیروزی صدرنشین لیگ یک فرانسه ادامه‌ داشت و تیاگو سیلوا، کسی بود که اجازه نداد این بحث بیش از این مشکل ساز شود. روزنامه‌ اکیپ جزئیات بیشتری از این درگیری منتشر خواهد کرد.

زمانی که نیمار و کاوانی از رختکن خارج شدند و به میکسدزون رفتند درباره این اختلاف صحبتی نکردند. آدریان رابیو، هافبک پاری‌سن ژرمن اعلام کرد در رختکن اتفاقی نیفتاده است و اونای امری، سرمربی ‌اسپانیایی تیم تاکید کرد که این بحث تاثیری در تیم نگذاشته است.

با وجود این که پاری ‌سن‌ ژرمن در لیگ یک به قدرت اصلی تبدیل شده مشکلات این تیم با حضور چند ستاره حل نشده است. کاوانی تاکنون هفت و نیمار پنج بار در در لیگ  گلزنی کرده‌اند. هر دو می‌خواهند هدایت خط حمله را بر عهده بگیرند و اشتیاق زیاد آنها برای گلزنی و تبدیل شدن به مرد شماره یک تیم، مشکل اصلی باشگاه پاریسی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.