اهواز_ نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: به هیچ عنوان نمی توانیم قبول کنیم که در رتبه ۳۸ استان خوزستان از نظر آموزشی باشیم.

 رتبه ۳۸ آموزش و پرورش شادگان در خوزستان مایه خجالت است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام مجید ناصری‌نژاد در جلسه شورای ادارای شهرستان شادگان با موضوع بازگشایی مدارس و هماهنگی لازم جهت آغاز سال تحصیلی، اظهار کرد: همه از نقاط ضعف و مشکلات آموزش و پرورش شهرستان اطلاع داریم و مجددا از فرماندار و سایر مسؤولان تقاضای توجه جدی به این مشکلات را دارم.

وی به عدم تخصیص اعتبارات عمرانی در سالهای اخیر اشاره و عنوان کرد: همانطور که اطلاع دارید دولت با کمبود بودجه شدید مواجه است و اعتبارات عمرانی تخصیص داده نمی‌شود، اما با همین وضعیت هم کار عمرانی در شادگان متوقف نشده است و پروژه‌های مهمی در زمینه‌های آموزش و پرورش، راه سازی، آب و فاضلاب و ... در حال اجرا است.

نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: حرکت بسیار خوبی در زمینه نوسازی مدارس در شهرستان شادگان صورت گرفته است که باید از همه متولیان به ویژه ریاست اداره نوسازی مدارس خوزستان تشکر کنیم.

ناصری‌نژاد سطح کیفی آموزشی شهرستان شادگان را مهمترین نگرانی خود اعلام و اظهار کرد: به هیچ عنوان نمی توانیم قبول کنیم که در رتبه ۳۸ استان خوزستان از نظر آموزشی باشیم.

وی افزود: رتبه ۳۸ ام برای شادگان مایه ننگ و شرمساری است و باید با برنامه‌ریزی دقیق و همه جانبه حداقل ۱۰ رتبه در سال جاری بهبود پیدا کند.

نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: بنده از کلیت مجموعه مدیریتی شهرستان شادگان راضی هستم اما اگر کسی از مسؤولان توانایی کار پرتلاش و تحمل سختی‌های آن را ندارد، بهتر است جابجا بشود تا کار سایر مسؤولان را با مشکل مواجه نکند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.