کرج- استاندار سابق البرز گفت : در حالی که ٤٧٠ میلیارد اعتبارات مصوب برای ستاد اقتصاد مقاومتی داشتیم توانستیم ٧١٢ میلیارد تومان از محل منابع ملی برای رونق تولید در استان جذب کنیم .

٧١٢ میلیارد تومان جذب منابع ملی برای رونق واحدهای تولیدی البرز شد

به گزارش قدس آنلاین، سید حمید طهایی صبح سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار البرز با بیان اینکه عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی در استان قابل دفاع است ادامه داد : این مواردی بسیار است و در کارگروه مشترک دولت و بخش خصوصی هم توفیقات بسیاری کسب کرده ایم .

وی با اعلام اینکه استان البرز در جذب سرمایه گذاری رتبه نخست کشور را با جذب ٥٣٥ میلیون دلار داشته افزود : این جذب سرمایه بسیار چشم گیر است .

استاندار سابق البرز به توان کشاورزی استان اشاره کرد و گفت : استان البرز در حوزه کشاورزی همواره سرآمد  و دانشکده کشاورزی استان همواره تربیت کننده دانشمندان و فرهیختگان این حوزه بوده است و در این راستا ١٠مرکز تحقیقاتی و پژوهشی و تصویب پارک علم و فناوری کشاورزی با همکاری دانشگاه تهران و مرکز تحقیقات کشاورزی کشور مد نظر قرار گرفته و در حال پیگیری است .

وی اظهار داشت : استاندار جدید با تجربه خوبی که در گیلان در این خصوص داشته اند قطعا این مهم را به سرانجام خواهد رساند .

طهایی اطلاق عنوان قطب علم  و فناوری کشور رابه استان البرز شایسته استان دانست و با یاداوری این کریدور علم و فناوری ام را فرصتی برای کمک به رشد علمی کشوربر شمرد.

وی در پایان برای استاندار جدید آرزوی موفقیت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.