یزد ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: تئاتر در استان یزد اکنون نیازمند یک چشم انداز پنج ساله با سرفصل‌های تعیین شده برای ارتقاء کمی و کیفی است.

تئاتر استان یزد نیازمند یک چشم انداز پنج ساله است

به گزارش قدس آنلاین، علی غیاثی ندوشن شامگاه دوشنبه در مراسم اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان یزد ضمن ابراز خرسندی از راهیابی چهار اثر نمایشی شهرستانهای استان به جشنواره تئاتر استان یزد اظهار داشت: در طول سال‌های متوالی کمتر اثری توانسته بوده به جشنواره تئاتر استانی راه پیدا کند.

وی با تاکید بر نقش آموزش در حوزه های مختلف هنری افزود: آموزش و کارگاه‌های برگزار شده طی دو سال گذشته در حوزه تئاتر توانسته رونق خوبی در تئاتر استان یزد و شهرستان‌ها ایجاد کند.

غیاثی ندوشن تصریح کرد: با آغاز تجهیز تالار مرکزی همچنین تکمیل فاز دو مجتمع امام علی (ع) یزد، شاهد رونق هر چه بیشتر نمایش در استان یزد باشیم .

رئیس انجمن نمایش استان و دبیر اجرایی بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان یزد نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از روند برگزاری جشنواره پرداخت.

امیر صاحب جلال افزود: ۲۴ اثر تقاضای درخواست در جشنواره را داده بودند که در نهایت پس از بررسی های انجام شده، ۱۲ اثر نمایشی توانستند کار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

در مراسم اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان یزد دو اثر نمایشی «زری سلطان» و «خاک شیرین» به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.