کرج- وزیر کشور گفت: استاندار باید از قدرت تعامل بالا با همه بخش ها برخوردار بوده و قدرت بسیج کنندگی همه ارکان جامعه را داشته باشد و اصالت فرهنگی انقلابی و دینی را در همه عملکردها لحاظ کند.

عملکرد همه مدیران باید هویت فرهنگی و دینی داشته باشد 

به گزارش قدس آنلاین ،رحمانی فضلی صبح سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار البرز  با بیان این مطلب ادامه داد: اگر فکر کنیم که بدون تکیه بر اصول دینی و با توسل بر اندیشه های لیبرالیستی میتوان مردم را در کنار نظام و دولت حفظ مرد و حمایت انها را داشت کاملا اشتباه کرده ایم.

وی اظهار داشت: نگاه سیاسی باید با عنصر فرهنگ و دین آمیخته شود .ما مدعی هستیم که الگوی جدیدی از حکومت را به دنیا معرفی کرده ایم که مبنای دینی داشته و باید این مهم را همواره مدنظر داشته باشیم .

وزیر کشور اشاره کرد: استاندار باید قدرت تعامل با مردم داشته و مقوم اعتقادات دینی مردم بوده و اگر در این مسیر کوتاهی کند باید پاسخگوی خداوند ،روح امام راحل و خون شهدای گرامی باشد .

وی تاکید کرد: قانون حوزه فعالیت مارا مشخص کرده و به آن چارچوب میبخشد .باید در چارچوب قانون همه نگرش های سیاسی و تفکرات اجتماعی را در تعامل و همکاری نزدیک در راستای توسعه کشور به کار بست

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.