اهواز_ نماینده ولی فقیه و معاونت دولت به مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان  بابیان اینکه متأسفانه چهره این فریضه امر به معروف و نهی از منکر را خشن نشان دادند، عنوان کرد: این فریضه دارای مراتب مختلف است و هرکس متناسب با وظیفه ای که دارد باید عمل کند.

چهره فریضه امر به معروف و نهی از منکر خشن نشان داده شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام سید محمد رضی مرعشی فر در نشست خبری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان با اصحاب رسانه که ظهر امروز سه شنبه در محل این ستاد برگزار شده است، در ارتباط با نامگذاری روزهای هفته امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان اظهار کرد: روز شنبه با عنوان فرهنگ ایرانی اسلامی، دانش آموزان، امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده که در این روز زنگ امر به معروف و نهی از منکر در تمامی مدارس نواخته می شود.

وی با بیان اینکه روز یکشنبه را با نام استقلال فرهنگی، دانشگاهیان، امر به معروف و نهی از منکر با رویکرد کرسی های آزاد اندیشی و نشست های علمی نامگذاری شده عنوان کرد: روز دوشنبه نیز با عنوان سلامت محیط اداری، کسب و کار و امر به معروف و نهی از منکر نامیده شده که در آن به نقش بازار در امر به معروف و نهی از منکر پرداخته می شود، همچنین روز سه شنبه نیز با عنوان تحکیم و تعالی نهاد خانواده، آسیب های اجتماعی و امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شد.

نماینده ولی فقیه و معاونت دولت به مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان روز چهارشنبه نیز با عنوان حمایت از تولید ملی، اقتصاد مقاومتی، امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است اضافه کرد:  در این بخش نیز اقداماتی که در حوزه اقتصاد مقاومتی دنبال شده است.

حجت الاسلام مرعشی فر با بیان اینکه ریشه معضلات اجتماعی را در کوتاهی مسئولان نسبت به وظایف خود بیان کرد، ادامه داد: متأسفانه در برخی ادارات و سازمان ها روزمرگی ایجاد شده است. اگرچه مشکلات مالی در کل کشور وجود دارد اما یکی از دلایل عقب ماندگی خوزستان عدم مطالبه گری از تهران است.

وی افزود: حاشیه نشینی از مهم ترین مباحث مهم است که اعزام مبلغین فرهنگی و دینی از اولویت های مهم این ستاد است.

 نماینده ولی فقیه و معاونت دولت به مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان بابیان اینکه متأسفانه چهره این فریضه امر به معروف و نهی از منکر را خشن نشان دادند، عنوان کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر دارای مراتب مختلف است و هرکس متناسب با وظیفه ای که دارد باید عمل کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.