خرم آباد-نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی کار بسیار سنگینی است و برای موفقیت در امر پذیرش مسئولیت باید از خدا استمداد کنیم.

پذیرش مسئولیت در نظام حکومت اسلامی سنگین است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله سید احمد میرعمادی در آیین تودیع و معارفه استاندار لرستان با بیان اینکه برای موفقیت در مسئولیت باید به خدا توکل کنیم و از نیروی درونی و بیرونی کمک بگیریم، اظهار کرد: نیروی درونی که به ما قوت می دهد مسئله روحیه صبر، استقامت و انقلابی است و نیروی بیرونی که به ما کمک می کند مسئله نماز است.

وی با مهم شمردن دو مقوله «صبر» و «نماز» در انجام مسئولیت تصریح کرد: خداند متعال در قرآن برای موفقیت و پیروزی در هر امری و غلبه بر همه مشکلات دستور داده است که از «نماز» و «صبر» کمک بگیریم.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه نماز موجب اصلاح ارتباط انسان با خدا می شود افزود: هرکس ارتباطش با خدارا اصلاح کند می تواند ارتباط با مردم را اصلاح کند.امیرالمونین علی (ع) نیز با تمسک به نماز موجب اصلاح بین مردم شدند.

وی در ادامه ضمن اشاره به ایجاد همبستگی و وحدت در حکومت اسلامی با بیان اینکه نماز موجب وحدت ئ اخئت بین مسلمین می شود اظهار کرد: برای رسیدن به اهداف مقدس باید ابزار مقدس را استفاده کنیم که این ابزار نماز و صبر است، همان چیزی که رهبر انقلاب بارها بر آن تاکید کردند.

امام جمعه خرم آباد اشاره کرد: داشتن روحیه مقاومت و انقلابی بسیار مهم است و تجربه ثابت کرده و عقل حکم می کند برای پیشرفت هر جامعه ای باید وحدت، همبستگی و انسجام وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به اینکه وحدت خط قرمز لرستان است تصریح کرد: پیشرفت هایی که لرستان در چندسال اخیر داشته ولو نسبی، به برکت انسجام، متحد بودن و یک هدف را دنبال کردن بوده است.

آیت الله میرعمادی افزود: تفرقه موجب خسارت به نظام حکومت اسلامی می شود. افراط و تفریط در جامعه موجب اختلاف می شود و باید مشی اعتدال به صورت واقعی در جامعه کم فرما شود.

وی هوشنگ بازوند؛ استاندار سابق لرستان را فردی توانمد و کار آمد دانست و افزود: شخصیت فردی وی یک انسان متدین، متواضع و خوش اخلاقی است و اخلاق حسنه وی در برخوردها و معاشرت ها برای همه آشکار بوده است.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: باور بازوند به اقتصاد مقاومتی و تلاش جهادی وی در سمت مدیریت ارشد لرستان بر همگان آشکار است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه تعامل، حرمت گذاری و برخورد مناسب و صعه صدر از ویژگی های استاندار سابق لرستان است گفت: بازوند با همه مشکلات و تنگناها و گرفتاری هایی که بوده است خدمات ارزشمندی در استان داشته و در راستای پیشرفت استان قدم های خوبی برداشته است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه دولت لرستان را پایلوت اقتصاد مقاومتی نامیده و این مسئولیت سنگینی برای مدیران استانی است تصریح کرد: مدیریت برای خدمت کردن است و یقینا نگاهی که دولت روحانی نسبت به لرستان دارد و اینکه لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی مطرح شد بار سنگینی است که بخشی انجام شده و بخشی که باید انجام شود با همت بلند و توانمندی استاندار جدید به کار گرفته خواهد شد.

وی رمز موفقیت استاندار جدید را همکاری همه مدیران و تعامل دستگاه های اجرایی دانست و افزود: ایثار، گذشت، فداکاری، همکاری و روحیه بزرگ منشی مردم  لرستان مدیران را وادار می کند شبانه روز به آنها خدمت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.