۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
کد خبر: 563778

کرمان - بنا به اعلام رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان کرمان ، جعل اسناد بانکی و اداری، گواهی پایان تحصیلات، پروانه کسب و فعالیت نمایندگی از اقدامات متهم است.

جاعل حرفه ای اسناد درکرمان دستگیرشد

به گزارش قدس آنلاین، علی شفیعی اظهار داشت: فردی به هویت «م.م» با همدستی دونفر دیگر به طرز ماهرانه ای اقدام به جعل مهر وامضای افراد مختلف از جمله قضات ،وکلاء،سردفتران،پزشکان متخصص،فرماندهان انتظامی و مسئولان وکارشناسان ادارات می کرده است.

این مقام قضائی ادامه داد: با بازرسی منزل تیمی متهم مشخص شد وی به طرز ماهرانه‌ای اقدام به جعل مهر و امضای افراد مختلف می‌کرده است.

وی افزود: متهم با راه اندازی یک موسسه حقوقی واهی و دفتر وکالت قلابی، با تغییر چهره وایفای نقش های مختلف و وعده و وعید، مبالغ کلانی هم از شهروندان دریافت کرده است.

رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان کرمان اعلام کرد: متهم اوراق ادرات مختلفی از جمله شهرداری، ثبت احوال، علوم پزشکی، اقتصاد و دارایی، ثبت اسناد واملاک، سازمان زندانها، کارشناسان رسمی دادگستری را در استان های مختلف از جمله تهران، البرز، قم، یزد و کرمان جعل میکرده است.

این مقام قضایی افزود: فرددستگیر شده سوابق و محکویت های متعدد کیفری از جمله حمل و نگهداری موادمخدر، جعل، کلاهبرداری و جمع آوری مال از طرق نامشروع و روابط نامشروع را در پرونده خود دارد.

وی خاطرنشان کرد: متهم با عناوین گوناگونی در شبکه‌های مختلف اجتماعی از جمله تلگرام، میهن گرام، موبوگرام و ایسناگرام اقدام به اغفال و اخاذی از دختران و زنان جوان کرده بود.

 وی با بیان این‌که متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است، یادآور شد: در این رابطه دو نفر از جمله دستیار اول متهم که زنی به نام «س.م» است نیز دستگیر شده و در این رابطه یک دفتر کار به همراه یک واحد مسکونی پلمپ، هم‌چنین یک دستگاه رایانه(pc)، لب تاپ، تبلت، پرینتر، تعدادی تلفن همراه به همراه سایر لوازم و دستگاه‌های دیگر توقیف شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.