۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
کد خبر: 563785

خرم آباد-رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان گفت: لرستان هیچ وقت تهدیدی برای کشور نبوده بلکه با ظرفیت های عظیم خدادادی یک فرصت برای کشور است.

لرستان برای کشور یک فرصت است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،حمید رضا کاظمی اظهار کرد: مشکل اصلی استان لرستان بیکاری است و باید از ظرفیت های بالای استان برای رفع این مشکل استفاده کرد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه لرستان سرشار از ظرفیت های اقتصادی است تصریح کرد: منابع سرشار آب، ظرفیت کشاورزی، طبیعت زیبا و صنعت لرستان باید مورد توجه قرار گیرند تا بتوان به رشد متوازن استان رسید.

وی مردم لرستان را بزرگترین سرمایه این استان عنوان کرد و افزود: مردم لرستان در همه صحنه های انقلاب و دفاع مقدس حضور داشته اند و استحقاق خدمت بیشتری را دارند.

کاظمی مشی اعتدال را مهمترین سرلوحه استاندار در لرستان دانست و افزود: تعامل ، رفع موانع سرمایه گذاری خارجی و پیگیری حق آبه استان،استفاده از ظرفیت های مدیریتی، تعامل با مجمع نمایندگان، دانشگاه ها و روحانیت به طور ویژه  باید در دستور کار استاندار جدید لرستان قرار گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان تاکید کرد: درآمد لرستان در سرانه کشور پایین است و استفاده بیشتر از ظرفیت های مدیریتی از مطالبات مردم است.

وی بیکاری را مهمترین مشکل لرستان عنوان و تصریح کرد: آمار اشتغال باید دقیق گزارش و تلاش شود باتوجه به پتانسیل های ویژه استان از نیروهای متخصص، منابع غنی معدنی، منابع سرشار آب، ظرفیت های کشاورز ی و طبیعت زیبا  برای توسعه متوازن استفاده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.