بجنورد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه دهندگان راه سید الشهدا را مدافعان حرم در سوریه دانست.

جمهوری اسلامی پرچمدار قیام سید الشهدا است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علی خادمی در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی اظهار کرد: در دهه اول محرم اجتماعات عزاداران حسینی بایدبه صورت کامل رصد و حرکات هیات‌های عزاداری به صورت ایمن و هماهنگ و کنترل شده باشد.

خادمی با تاکید براینکه جمهوری اسلامی مفتخر به پرچمداری ارزش های اسلامی و انسانی است گفت: راه ملت ایران همان راه حضرت سیدالشهداست و مقصد اصلی ما پاسداشت ارزش‌های عاشورا است.

وی ادامه داد: در حالی برخی مدعیان برای حیوانات بیمارستان می‌سازند ولی هزاران  هزار انسان در مینمار کشته شده و صدایی از مدعیان حقوق بشر به گوش نمی‌رسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه دهندکان راه سید الشهدا مدافعان حرم در سوریه دانست واظهار کرد: امید داریم که این فرهنگ گسترش پیدا کند و زمینه سازان عرصه ظهور شوند.

وی با بیان اینکه اگر در نقطه ای مسجد و تکیه نباشد باید با برپایی چادرهای عزاداری شرایط برای عزادارن محیا شود تصریح کرد: سرکشی مداوم از مجموعه‌ها و هیات‌ها و رصد آنان در تمامی شهرستان‌ها  انجام می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در انتها اظهار کرد: اجتماع مصلا همچون سال گذشته در روز تاسوعا با همکاری همه مردم، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج بصورت باشکوه برگزار می‌شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.