سرپرست تیم ملی والیبال ایران از رفتار سرمربی تیم کشورمان با معروف تمجید و آن را یکی از عوامل موفقیت اخیر دانست.

تعریف و تمجید سرپرست تیم ملی از رفتار کولاکوویچ با سعید معروف!

به گزارش قدس آنلاین، امیر خوش خبر در جریان مراسم بازگشت تیم‌ ‌ملی والیبال ایران از جام قهرمانان بزرگ جهان و کسب اولین مدال جهانی برای والیبال ایران درباره این افتخارآفرینی به ایسنا گفت‌: تیم‌ ‌ملی والیبال ایران از مدت‌ها پیش در چنین سطح بالایی والیبال بازی می‌کرد و هر از گاهی عملکردی بهتر از این هم داشت و علی‌رغم این که پیش از این مدالی کسب نکرده بودیم، مردم از شرایط تیم رضایت داشتند. به نظرم کسب سکوی جهانی و مدال برای والیبال ایران عقده شده بود و واقعا جای مدال جهانی در ویترین افتخارات فدراسیون والیبال خالی بود. خوشحالیم که با غیرت و ارائه نمایشی دلچسب توانستیم این امر را هم محقق کنیم و قدرت ایران را به رخ قدرت‌های جهان بکشانیم. از بازیکنان و کادرفنی بسیار متشکریم و از این که به این گونه شجاعانه با قدرت‌های والیبال دنیا به رقابت پرداختند لذت بردیم.

سرپرست تیم‌ ‌ملی والیبال ایران، افزود: در مصاحبه‌های پیش از اعزام نیز بازیکنان همواره بر کسب مدال اتفاق نظر داشته و قسم خورده بودند که این بار به مدال دست یابند.

خوش خبر درباره آمادگی روانی خوب بازیکنان و نیز دلایل موقعیت تیم‌ ‌ملی والیبال در جام قهرمانان بزرگ جهان، اظهار کرد: معتقدم تیم‌ ‌ملی والیبال ایران در این تورنمنت دو  نقطه قوت داشت؛ اولی نقش مدیریتی کولاکوویچ چه در بخش تمرینات و چه در بخش کوچینگ در جریان بازی و نیز افزایش اعتماد به نفس بازیکنان و نکته دوم مدیریت بسیار خوب و جامع سعید معروف در داخل زمین بود. معروف در این رقابت‌ها کاملا چهره یک کاپیتان تمام عیار را داشت و وظایفش را به نحو احسن اجرا کرد. او در زمین تا آخرین لحظه دیگر بازیکنان را در شرایط خوب اداره می‌کرد. بازیکنان هم همواره گوش به فرمان کولاکوویچ بودند. معتقدم ارتباط خوبی که بین سعید معروف و کولاکوویچ وجود دارد در موفقیت اخیر تیم‌ ‌ملی تاثیرگذار بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.