کرمانشاه- فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: از کلنگ زنی باغ موزه دفاع مقدس و رونمایی از آلبوم دفاع مقدس استان در آینده نزدیک خبر داد.

باغ موزه دفاع مقدس در آینده نزدیک کلنگ زنی می شود

به گزارش قدس آنلاین، سردار بهمن ریحانی در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان کرمانشاه اظهار کرد: هفته دفاع مقدس در استان کرمانشاه با رژه و نمایش اقتدار نیروهای مسلح آغاز خواهد شد.

ریحانی با بیان اینکه در شهر کرمانشاه و برخی از شهرستانهای استان نظیر اسلام‌آبادغرب، جوانرود و سرپلذهاب مراسم رژه نیروهای مسلح برگزار خواهد شد، افزود: مراسم رژه در شهر کرمانشاه راس ساعت هشت صبح روز جمعه (۳۱ شهریور) و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در بلوار تاقبستان آغاز خواهد شد.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اضافه کرد: قرار است در مراسم رژه شهر کرمانشاه علاوه بر نمایش توان و اقتدار نیروهای نظامی، تجهیزات به روز نظامی شامل پهبادها و  پرنده های بدون سرنشین نیز به نمایش گذاشته شود.

ریحانی با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندیهای دفاع مقدس در کرمانشاه، بیان کرد: این نمایشگاه در طول هفته دفاع مقدس در پادگان توحید شهر کرمانشاه برپا خواهد شد.

ریحانی افزود: همچنین در پادگان توحید شهر کرمانشاه هر شب برگزاری رزم نمایش با افلاکیان را خواهیم داشت.

ریحانی اعزام اکیپهای پزشکی به مناطق محروم، نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس، برگزاری یادواره شهدا در برخی از شهرستانها و محلات شهر کرمانشاه، اجرای تئاترهای خیابانی، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مراسم عزاداری در سبزه میدان شهر کرمانشاه و... را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان کرمانشاه عنوان کرد.

باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه کلنگ زنی می شود

وی در ادامه با بیان اینکه قرارگاه خاتم(ص) به دنبال سازندگی در کشور است، بیان کرد: امروز هزاران پروژه محرومیت زدایی توسط این قرار گاه در سطح کشور در دست اجرا می ‌باشد.

به گفته ریحانی از سال ۹۴ تاکنون این قرارگاه ۲۸ میلیارد تومان اعتبار برای کار در حوزه محرومیت زدایی در اختیار استان کرمانشاه قرار داده است.

وی در ادامه اشاره ای هم به ساخت باغ موزه دفاع مقدس در استان کرمانشاه داشت و بیان کرد:  برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس ۱۵ هکتار زمین اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه در حال کار برای انجام کلنگ زنی باغ موزه دفاع مقدس در استان هستیم، باین کرد: کلنگ باغ موزه دفاع مقدس به زودی و در مهر ماه در استان به زمین زده خواهد شد.

آلبوم دفاع مقدس کرمانشاه رونمایی می شود

وی با اشاره به تهیه آلبوم دفاع مقدس استان اظهار کرد: تاکنون فقط استان‌های تهران و همدان آلبوم دفاع مقدس تهیه کرده‌اند.

وی اضافه کرد: از مجموع ۷۵ هزار عکس موجود از دوران دفاع مقدس ۱۴۰۰ عکس با کیفیت آن برای چاپ در این آلبوم انتخاب شده که این آلبوم همین روزها بیرون می‌آید.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اشاره ای همه به برگزاری کنگره سرداران و ۹۸۰۰ شهید استان کرمانشاه داشت و افزود: کارهای برگزاری این کنگره انجام شده و تنها دلیل به تعویق افتادن برگزاری آن نداشتن فضایی مناسب برای برگزاری این کنگره بزرگ است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.