۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹
کد خبر: 563865

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس از تامین بدهی مانوئل ژوزه خبر داد.

پرسپولیس کل پول مانوئل ژوزه را تامین کرد

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی ترکاشوند در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت پرداخت بدهی مانوئل ژوزه اظهار کرد: با تلاش‌هایی که طی روزهای اخیرا نجام دادیم توانستیم کل مبلغ بدهی مانوئل ژوزه را تامین کنیم تا به حسابش واریز شود. این پول الان تامین شده و منتظر هستیم تا راهی برای پرداخت آن پیدا کنیم چرا که مبلغ بسیار زیاد است و به راحتی نمی‌توانیم آن را به حساب شخصی واریز کنیم.

وی در ادامه درباره نحوه تامین یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورو گفت: تلاش‌های زیادی در این زمینه انجام دادیم. هواداران حدود ۵۰۰ میلیون تومان کمک کردند اما ما مبلغی را هم از اسپانسرمان دریافت کردیم که باید به بازیکنان پرداخت می‌شد اما این کار را نکردیم و کنار گذاشتیم تا پول ژوزه را بدهیم. پول دستیاران ژوزه را هم که پیش از این به حساب‌شان واریز کرده‌ایم. اگر این پرونده بسته شود یکی از بزرگ‌ترین پرونده‌های اخیر باشگاه پرسپولیس بسته شده است.

وی ادامه داد: جالب است بدانید الان دیگر هیچ پولی در حساب باشگاه نداریم. حتی برای تامین هزینه‌هایمان برای سفر به دبی هم با مشکل مواجهیم. پول هتل را نداده‌ایم و بدهکاریم. امیدوارم همه کمک کنند تا بتوانیم هزینه‌های جاری‌مان را برای حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تامین کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.