استاد هنرمند عرصه نگارگری گفت: پرگویی‌هایم در آثار من است؛ همچنین قلم من هیچ لرزشی ندارد جز عشق به کار، جوانان عزیز واقعا کار کنید تا موفق و سرافراز شوید.

استاد فرشچیان: قلم من هیچ لرزشی ندارد جز عشق به کار

به گزارش قدس آنلاین،  محمود فرشچیان عصر امروز در آئین گشایش نگارخانه تالار فرشچیان در جمع خبرنگاران اصفهانی پیرامون عنایت مردم به آثار خود اظهار داشت: صحبت‌های من در قلب من است چرا که هنرمندانی که اهل قلم هستند اهل صحبت نیستند و کاغذشان صفحه دلشان است که برای دیگران می‌گشایند.

وی افزود: به دانشجویان و هنرجویان توصیه می‌کنم که شب و روز و بدون توقع کار کنند چرا که من در این سن که همه بازنشست می‌شوند هنگامی که می‌خواهم کار کنم احساس جوانی می‌کنم.

استاد هنرمند نگارگری تصریح کرد: به عنوان نکته به همه عزیزان می‌گویم که  سعی کنند در تمام رشته‌ها با تلاش‌های بی‌وقفه‌شان بالاترین مرتبه و مدرک را دریافت کنند چرا که آنقدر هنر وسیع است که هرچقدر به جلو بروید باز درهای جدیدی بر انسان‌ها باز می‌شود که به سطوح بالاتری هدایتشان می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: من خیلی مختصر صحبت می‌کنم چرا که پرگویی‌هایم در آثار من است؛ همچنین قلم من هیچ لرزشی ندارد جز عشق به کار، جوانان عزیز واقعا کار کنید تا موفق و سرافراز شوید.

تلاش می‌کنیم سالن استاد فرشچیان جایگاه حقیقی‌اش را در اصفهان پیدا کند 

مدیر عامل کمک به توسعه فرهنگ اصفهان گفت: ما مجموعه کمک به توسعه فرهنگ؛ در تلاشیم که مجموعه استاد فرشچیان را به جایگاه حقیقی‌اش در اصفهان برسانیم.

‌علیرضا بهمنی ‌اظهار داشت: امروز در خدمت استادی هستیم که عشق در آثارش موج می‌زند به ایشان خوشامد می‌گوییم چرا که این استاد به مجموعه خودشان آمدند و این ما هستیم که مهمان ایشان هستیم.

وی افزود: برگزاری این مراسم سر فصلی برای پربارتر شدن فعالیت‌هایی است که در جریان‌اند و امیدواریم بتوانیم با حضور این استاد گرانقدر دینمان را به مسائل فرهنگی اصفهان ادا کنیم.

مدیر عامل کمک به توسعه فرهنگ تصریح کرد: ما مجموعه کمک به توسعه فرهنگ در تلاشیم که مجموعه استاد فرشچیان را به جایگاه حقیقی‌اش در اصفهان برسانیم.

وی افزود: امیدوارم هستیم که با حضور همه هنرمندان و همکاری دکتر ارزانی مدیر کل ارشاد بتوانیم کارهای حمایتی از فرهنگ و هنر را در اصفهان انجام دهیم.

بهمنی خاطر نشان کرد: تا یک ماه آینده تمام مبلمان سالن تئاتر تغییر خواهد کرد همچنین با تغییراتی که در این راستا انجام می‌دهیم امیدوارم توانسته باشیم حمایتی از هنرمندان این مجموعه کرده‌باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.