منابع یمنی از شلیک یک فروند موشک بالستیک به مرکز تجمع مزدوران عربستان در استان الجوف خبر دادند.

شلیک موشک بالستیک ارتش یمن به مرکز تجمع مزدوران عربستان

به گزارش قدس آنلاین، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، روز سه‌شنبه با یک فروند موشک بالستیک از نوع قاهر ام ۲، مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه الحزم واقع در استان الجوف در شمال این کشور را در هم کوبیدند.

یک منبع در یگان موشکی ارتش یمن گفت که این موشک، مزدورانی را هدف قرار داد که اخیرا با انواع تجهیزات نظامی به منطقه الحزم آمده بودند.

وی تاکید کرد که در پی این حمله موشکی، خسارات سنگینی به مزدوران وارد شد و شماری از آن‌ها کشته و یا زخمی شدند.

این منبع تاکید کرد که طی روزهای آینده، دشمن با غافلگیری‌های جدیدی مواجه خواهد شد.

موشک بالستیک قاهر إم ۲ که نوع پیشرفته موشک قاهر ۱ است، ۴۰۰ کیلومتر برد دارد و حامل یک کلاهک جنگی به وزن ۳۵۰ کیلوگرم است.

پیش از این یک منبع نظامی یمنی از شلیک یک فروند موشک زلزال ۲ به مرکز تجمع مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن در منطقه الصفراء در بخش عسیلان در شبوه در شرق این کشور خبر داد.

از زمان آغاز تجاوز عربستان به یمن در فروردین سال ۱۳۹۴ تاکنون، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بارها مواضع متجاوزان و مزدوران در داخل و خارج از این کشور را هدف حملات موشکی خود قرار داده‌اند که در پی این حملات علاوه بر وارد شدن خسارات سنگین به دشمن، صدها متجاوز و مزدور به هلاکت رسیده‌ و یا زخمی شده‌اند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی هفته‌های اخیر پایگاه‌ها و مواضع نظامیان سعودی در مناطق مرزی عربستان در جیزان و نجران را هدف حملات توپخانه‌ای و موشکی سنگین خود قرار داده‌اند که در پی این حملات شماری از نظامیان سعودی کشته و یا زخمی شد‌ه‌اند.

در مقابل جنگند‌ه‌های ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران نیز هر روز مناطق مسکونی یمن و زیرساخت‌های این کشور را هدف حملات هوایی، زمینی و دریایی قرار می‌دهند.

منبع: المسيرة

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.